Kad Raya | 14



kad raya lagik ! hahaha . rezeki dapat kad raya banyak tahun nie :) kad raya kali nie dapat daripada blogger Ejulz . nie salah sorang blogger yang ika kenal lama . lama la kot kan Ejulz ? lalalala .


http://kampung-kameq.blogspot.com/

dan kad raya yang ika dapat :)



yeah ! Ejulz bagi duit raya . hahaha . walaupon ika ade jugak terfikir yang mungkin Ejulz salah selitkan duit raya tu . mungkin Ejulz nak bagi kat kanak-kanak lain kot . hukhuk . ape pon terima kasih yer ! ^^

thanks sekali lagi Ejulz sbb sudi bagi kad raya untuk ika . Selamat Hari Raya Ejulz :)

thanks jugak sebab sudi tolong ika pasal keje tu . ika kan suka bertanya . tahniah la yer sbb berjaya bertahan dengar ika bertanya banyak soalan . hahaha

14 comments:

  1. hamboooi , banyak dapat kad raya ! ^__*

    ReplyDelete
  2. wahh beznya nak duit raya jugak..hehe

    p/s:dear,salam aidilfitri,ampun maaf dipinta ya..hehe

    ReplyDelete
  3. ada juga kawan bagi kad raya, pastu selitkan duit raya..hehe

    ReplyDelete
  4. seronoknya dapat duit raya.. :)

    ReplyDelete
  5. sy pun dpt kad raye dr pakar gigi, it's cik rongoks.. =) tq n slamat berhari raye!

    ReplyDelete
  6. Banyak nya kad raya cik rongoks dapat !:))

    ReplyDelete
  7. Selamat hari raya ika..Esok akak cuti dah..

    ReplyDelete
  8. wow...ramainya peminat ika :P heheheh

    ReplyDelete
  9. wah ! dapat lagi ?
    hehehe . tahniah dapat duit raya :D

    ReplyDelete
  10. byknya kad raya dia.seronak nya dapat duit raya..

    ReplyDelete
  11. banyaknya dpt kad raya.. jeles!!

    ReplyDelete
  12. byk toi peminat ika ni..hihi

    slmt hari raya syg.

    ReplyDelete
  13. akak pun dpt kad n duit raya dari ejulz :)

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com