Kad Raya | 1



ika nak review kad raya yang ika dapat . best jugak dapat kad raya nie . first kad raya yang ika dapat daripada blog Kak Sheila . ika dapat yang nie minggu lepas lagi :))





yang menarik perhatian ika, Kak Sheila selitkan  sesuatu untuk renungan bersama ^^




thanks Kak Sheila ! ^^
nnt balik Kelantan, datang la beraya kat rumah ika :))

27 comments:

  1. yeay!! akak pun dpt kad raya pertama dari kak sheila. best kan..hehehe

    ReplyDelete
  2. nanti kad raya akak ika jangan review camni tau. tulisan akak buruk, kad akak pun tak cantik mana. akak malu.

    ReplyDelete
  3. ika... seronoknya dapat kad raya ek... sis semut tak tahu la tahun ni dapat lagi tak kad raya... ehheheh

    ReplyDelete
  4. Kad Raya la..
    Rasanya dah bertahun aku xdapat kad raya. Tengok Entri ni, baru aku teringat pasal kad raya..

    Kali trakhir aku post kad raya, stampnya 20 sen

    | ♌¹³ |

    ReplyDelete
  5. wahh bestnya dapat kad raya. special punya kad raya ni. :)

    ReplyDelete
  6. mohon kak shiela hantar untuk sekali . eceh ! haha , just joke k . :D

    tahniah dapat kad raya . :)

    ReplyDelete
  7. bestnya dah dapat kad raya..:)

    ReplyDelete
  8. cik rongoks punya kad yaya dah dapt ngee thanks a lot

    ReplyDelete
  9. wah, seRonoK ler tu dapat kak raya......heheheh

    ReplyDelete
  10. As salam ika...terima kasih akak dah terima kad raya tengahari tadi...comel dan cantik sangat...terharunya akak bila dapat kad ni.. Terima kasih banyak ye dik..selamat berpuasa

    ReplyDelete
  11. Terima kasih ika...akak dh terima kad raya tengahari tadi...teruja,terharu dan gembira tak terkata dibuatnya. semoga ika terus sukses ye.

    ReplyDelete
  12. wah dapat kad..
    akk da lame tak dapat kad raya..last time sekolah..huhuhu

    ReplyDelete
  13. wah dah lama tak dpt kad raya. Jeles nya. :)

    ReplyDelete
  14. skrg ni, susah nk dapat kad raya yg dipost...

    ReplyDelete
  15. ika tadi kad raya awak pon baru sampai..hehehhe jakun anak2 hahhaha

    ReplyDelete
  16. Akak dpt kad raya pertama dari Ika ;) ada entrinya dalam blog akak :) terima kasih Ika. Akak dah lekat kat fridge ;)

    ReplyDelete
  17. kad raya yg cute dh smpi...thanx dik..

    http://sepisorangperindu.blogspot.com/2012/08/kad-raya.html

    ReplyDelete
  18. bestnya dapat kad raya..yg ika hantar sha belum dpt..abg ipar xblik lagi..sbb pos kat alamat dia..nnt lau da smpai sha gtau k :D

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com