Wordless Wednesday #28


jumpa kat SINI . kikikiki 

23 comments:

  1. muahahahaha..peliks tgk skali..pandai la eh yg design baju2 cenggini..

    ReplyDelete
  2. kreatifnya le yg mendesign baju tu..

    ReplyDelete
  3. oo..iklan air mineral..kreatif kan?kena dgn slogan dia..

    ReplyDelete
  4. haha. tak sanggup ah nak pakai baju camni.

    ReplyDelete
  5. wahhh kreatif..ade juai kat cini tak..nak beli satu..hehee

    ReplyDelete
  6. Salam Ukhuwah...yN nak selai..hehe

    thanks yew to be one of my followers

    http://cindereallacreations.blogspot.com/2012/07/thanks-to-all-my-buddiess.html

    ReplyDelete
  7. haha perasan comel lh mamat tu..

    ReplyDelete
  8. beliau masih rasa kanak2 lagi tu... :D

    p/s : Cute blog :D

    ReplyDelete
  9. hahaha lawak, tp mcm segan je nak pakai :p

    ReplyDelete
  10. hihiiii kreatif betoi pencipta baju ni ;)

    ReplyDelete
  11. hahaha. ni kira kreatif ke pelik ni ? hihihi

    Cik Rongoks. Ety mai sini :D

    ReplyDelete
  12. comel tpi geli pun ada. hehehe

    ReplyDelete
  13. hahah,mula2 tgk cm xfhm,bnyk kali tgk,baruuu '0uhhhh' heheh

    ReplyDelete
  14. Hampir tertipu dengan Baju tu tadi...lucu

    ReplyDelete
  15. oh ni iklan air evians.. konon minum mineral ni nmpk muda haha :D

    ReplyDelete
  16. lawak gila baju tu, comel tp fikir 10x pun belum tentu mau pakai baju cam gitu kan ;)

    ReplyDelete
  17. memang kreatif org yang design baju ni

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com