sesi bersama keluarga



nie citer ari jumaat lepas . baru sempat nak update . ika g jalan-jalan dengan kakak dan jugak anak-anak saudara ika yang tersangatlah nakal . letih aunty kamu nie nak layan =.=" . nasib baik aunty nie baik . eh ? hahaha


first sekali kitorang plan nak g airport . nak g tengok kapal terbang . hihihi . tengok je la . nak naik, lambat lagi :P . pastu disebabkan kitorang turun dari rumah awal sangat, so, tukar plan . kitorang menuju ke Pantai Sri Tujuh, Tumpat :)


gambar kat atas nie, kakak ika :) dan gambar kat bawah pulak, anak dia la . hahahaha . Amani Husna yang tersangatlah aktif =.="


then, kat sana, ika dengan 2 orang lagi anak saudara ika naik benda yang kat bawah nie . tak tahu la dia panggil pe benda nie . yang kena kayuh pakai kaki tu . belasah je lan kan ? lalalala . naik pon sebab abang ipar ika yang g daftar dan jugak bayar . rm5 untuk 20 minit .


ika tension naik dengan budak 2 orang nie . dok berebut-rebut atas benda tu . berebut nak kayuh . sekali pon tak boleh nak dok diam . haishhh . aunty diorang nie takut benda tu terbalik je . kang tak pasal-pasal berendam dalam air tu .




sempat lagi nak berkenalan dengan jiran-jiran lain yang naik benda tu jugak . hahaha . mesra alam kan ? :P


antara pemandangan yang sempat di ambil . wakakaka . sampai bergegar-gegar benda tu sebab nak ambik gambar . nasib baik tak tergolek jatuh dalam air je . dah la air dia jernih . 

tak sampai 20 minit pon ika naik benda tu sebab ika rasa cam dah 2 jam ika dok atas tu . hikhik . penat la nak kayuh benda tu . naik je kat daratan tu, terus wa cari inhaler wa . memang tak boleh nak nafas langsung . nasib baik tak pengsan je T_T

pastu kitorang menuju ke Tesco, Kota Bharu . saje nak tengok orang yang naik motor kecik tu . wakakaka . nampak best je diorang naik :)




lepas balik dari Tesco, kitorang g melantak kat KFC sebelah kedai 1 Malaysia . hikhik . tak sempat nak amik gambar sebab semua dah kelaparan .


nota gigi :: beberapa hari je lagi nak puasa :)

28 comments:

  1. lama x nek mende kayuh2 tue...hehe..last nek kt genting...beberapa thn yg lps..hehe...

    eh..x duk ktn dah yer yunk?!

    ReplyDelete
  2. sronoknye ika dpt pg mkn hangin..hehe..berbaloi pulak naik bot tu kan...nk try la...

    ReplyDelete
  3. akak pernah naik benda kayuh2 tu sekali je..itupun yg takde bumbung..penatlah nak kayuh.

    ReplyDelete
  4. lama nya tak pi pantai sri tujuh tu.

    ReplyDelete
  5. wah..g jenjalan ye...
    comel je motor kecik tu..
    akak x pernah smpi kelantan lagi..sob sob..

    ReplyDelete
  6. panTAI sri tujuh.. dh bertahun2 xg.. ehh ada moto kecik kat jusco.. smpai bila ada moto kecik nie??

    ReplyDelete
  7. ala, bestnya. nak pergi gak :D

    ReplyDelete
  8. blog ika masuk entri ni =)
    http://inspirebunny.blogspot.com/2012/07/pernah-buat-entri-pasal-blog-cik-bunny.html

    ReplyDelete
  9. @AnneRaini yg nie tahan lagi kak sbb ade bumbung walaupon kayuh tgh panas.huhu

    ReplyDelete
  10. tomeylah adik2 kecik tuu.. hehe..

    ReplyDelete
  11. haha.. cik ika plak anggun gitu.. :D

    ReplyDelete
  12. amani husna tu comel... best lah dapat jalan2....

    ReplyDelete
  13. @KorN dia mmg comel.hikhik..sgt2 best ^^

    ReplyDelete
  14. comelnye amani husna.. kak ika puk puk pun comel...

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com