Segmen Ramadhan : Juadah Berbuka Anda?



nak join segmen lagi setelah ditag oleh MyMy tersayang ^^ 


yang pertama, ika suka makan kuih kat bawah nie . kalau kat kelantan, kuih nie kitorang panggil kuih akok . kalau kat luar, tak tahu la nama dia ape . hukhuk

gambar : google :)

then, juadah kedua yang ika suka pulak ayam percik . perghhh ! sedap wa cakap lu . meleleh air liur . hahahaha . mama ika pon selalu jugak buat ayam percik nie bila ada permintaan daripada anak-anak yang saban hari kian mendebab . lalalalala :)

gambar : google :)

yang terakhir, nasi kerabu . yang nie memang tersangat sedap :P . huhuhu . yang penting ada budu, telur masin . hahaha .

gambar : google :)

ok . tu je kot . ika nak tag ejulz dan sara :) . huhuhu . kalau nak citer pasal makanan nie, sampai esok pon tak habis :P

tarikh tutup 18 Julai 2012 .

done :)

6 comments:

  1. suka telur ikan masin jak. kbai

    hahaha..

    kuih apa tue? kuih tradisional kat sana kaa ika? hehe

    ReplyDelete
  2. @MyMy hahahha..malu la tu . lalallaa. kuih tu kt kelantan femes sangat. hahhaa

    ReplyDelete
  3. thanks tag sarah.. hehe.. same la, suke makanan tu, satu negeri kan.....

    ReplyDelete
  4. Dulu bapa jual ayam percik kat bazaar ramadhan.. kalau ade lebih tu mmg ade la bawak balik..

    btw, thanks join.. =)

    ReplyDelete
  5. @aisya hihihihi..ayam percik terbaik ! ^^

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com