julai yang awesome



pejam celik, pejam celik dah masuk bulan julai . . kejap je masa berlalu . baru je ika rasa sambut tahun baru semalam . eh ? hahaha . bulan jun pon dah melabuhkan tirai . bulan julai pula menanti :)


banyak yang bakal berlaku pada bulan julai . bagi ika la . antaranya tarikh lahir ika pada bulan julai . melangkah ke umur 22 tahun. masih banyak perkara yang harus dilakukan :)  . abang ika yang sulung pon sambut tarikh lahir bulan julai . 


then, ika ada 2 orang yang sambut tarikh lahir sama cam ika . sorang adik kesayangan ika, Muhammad Aniq Darwisy dan sorang lagi kawan baik ika since sekolah rendah lagi, Nur Adliha :)


julai jugak akan jadi bulan terakhir ika bekerja sebagai Akauntan kat tempat keje nie . hukhuk . 4 bulan ika keje kat sini . banyak kenangan manis daripada pahit . wuwuwu . yang manis mestilah dapat mengadap blog, fb dgn twitter tiap-tiap hari sbb boss tersangatlah baik hati :) .


dan kita semua akan sambut bulan Ramadhan dalam bulan julai kan ? :) . bulan Ramadhan, bulan yang kita semua tunggu . Insyaallah, kita akan diberi kesempatan untuk bertemu bulan Ramadhan . bulan yang penuh keberkatan ^^



dan banyak lagi la yang menarik bulan julai nie :) . cuma itu sahaja yang dapat ika kongsikan  buat masa sekarang . semoga banyak perkara yang menggembirakan kita akan berlaku pada bulan julai nie. aminnn ^^

18 comments:

  1. happy julai. kejap je masa kan. yeah, nak ramadhan! :)

    ReplyDelete
  2. tak lama lagi kita nak sambut ramadhan

    ReplyDelete
  3. Cik tikah :: yeah . nk ramadhan dah :))

    ReplyDelete
  4. Maisarah Azmi :: yup :) dh tak sabar kan . ^^

    ReplyDelete
  5. dah nak puasa dah nanti ni... sape yg belom ganti tu, cepat2 lah yer...

    ReplyDelete
  6. tak sabar nak sambut kedatangan bulan Ramadhan.

    ReplyDelete
  7. alololo sweetnya dia..haha..slmat mnbut ramadhan..hehe

    ReplyDelete
  8. hem , bagi CP bulan julai nih pown ade banyak benda yang bakal jadik , huhuh , neves ...

    ReplyDelete
  9. KorN :: haiyaaa.. korn dah ganti ke ? hahha

    ReplyDelete
  10. Fatihah :: yes ! sama la. tak sabar :)

    ReplyDelete
  11. hairy :: sweet kan ? hahahahha

    ReplyDelete
  12. cweet pinky :: haaaaaaa..apekah ? hukhuk

    ReplyDelete
  13. boleh cuti peristiwa ni.. hehehe

    ReplyDelete
  14. kejap je kan masa blalu. moga ramadhan kali ni labih baik utk kita semua :)

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com