Festival Flora 2012



entry hari nie ika nak kongsi dengan korang tentang satu festival yang sedang berlangsung kat Kelantan sekarang nie . khamis lepas ika ade la pergi dengan member ika ke Festival Flora, Taman Orkid, Pengkalan Chepa, Kelantan . festival nie akan berlangsung until 10 July nie . so, dah tak lama kan . huhu

malas nak taip dah sebab entry nie terlampau banyak gambar untuk dikongsi ^^























dah penat menjelajah satu taman, kita cari makan minum dulu :)



so, best tak ? sape2 yang ade kat Kota Bharu, bleh la ke Festival Flora nie cepat-cepat . sangat seronok tau ! ^^

70 comments:

  1. Kelantan pun ada festival bunga juga ya..

    ReplyDelete
  2. cantiknye....xsmpat nk gi.huhu

    ReplyDelete
  3. wah best yer.......
    ika oghe klate ko...baru tahu

    ReplyDelete
  4. alaa xdpt nak g tgk jugak.. jauh sgt :-)

    ReplyDelete
  5. sangat cantik..kalau ayu kat kelate dah g ni..hehe

    ReplyDelete
  6. wahhh.. bestnya... kalo dekat leh la g... huhuhuhu... ^_^ pe pon tuan tanah ke daun tetap ayuuuu.. eheheh

    ReplyDelete
  7. eee jelesnya! bru teringin nk g shooping pokok bonzai tu..haha.

    ReplyDelete
  8. wahhh.. pokok bonzai tu nmpk cantik la.. tapi bonzai cam gitu mesti mahal..
    :)

    ermm..
    pasang niat nak ada satu pokok bonsai la satu hari nanti..

    ReplyDelete
  9. @anisalya tau xpe.bukan setakat bunga je yg ade. hihi

    ReplyDelete
  10. @ccicute sangat best ! ^^ . tuan blog saje nk menyibuk kat situ. hahaha

    ReplyDelete
  11. @Hidayah Bach mmg cantik kak. maybe la kot sbb susah nak dapat :)

    ReplyDelete
  12. wah cantiknye tingin nak pergi tp jauh sangat la hihi

    ReplyDelete
  13. laa..ingat kat putrajaya jer yg ada..cantik semua pic tu..

    ReplyDelete
  14. @Wanieys huhuhu..xpe la.nnt akak g lain kali pulak ^^

    ReplyDelete
  15. @izan mama mia hihihi..kelantan jugak tak ketinggalan ^^

    ReplyDelete
  16. eh, dekat kelantan pun ada jugak pesta flora yer, ingat kan dekat putrajaya jer. tapi sedih, dua-dua tempat tak dapat pergi, huhu...

    ReplyDelete
  17. tengok tumbuhan hijau..sejuk mata memandang kan.. tenang je rasa..

    ReplyDelete
  18. Nampak macam best jek! Ada jugak baca entri blogger lain pasal festival nie. Teringin nak pergi tapi jauh sangat. :(

    ReplyDelete
  19. wahh, cantik. Macam-macam adaaaa :D

    ReplyDelete
  20. xleyh nak gi.. cuti sem lambat agi..huk3.. tiap2 tahun kan buat benda nie?

    ReplyDelete
  21. @Orga yup..kat kelantan tiap2 tahun ade. hikhik

    ReplyDelete
  22. @Arol Mubin ade kat putrajaya.ade jugak kt kelantan ^^

    ReplyDelete
  23. kat putrajaya pun ada.. hehe

    ReplyDelete
  24. mak kita mesti suka festa flora camni sbb mak memang suka sgt bunga.. tp jauh sgt la kalau nak g pun

    ReplyDelete
  25. @ejulz yup.hihihi..rasenye kat sana lagi cantik ^^

    ReplyDelete
  26. cik ika kena tag..

    http://kimijamai.blogspot.com/2012/07/segmen-jom-tambah-follower-by-sandra.html

    ReplyDelete
  27. wahhh cantik2 pokok tuh...
    btw, kat putrajaya pon baru habis festival ni...
    salam kenal...saya follow, ada masa singgah saya yer ;)

    ReplyDelete
  28. Pastinya ia juga sehebat pesta floria putrajaya...

    ReplyDelete
  29. memang best lahh dikk
    jeless akk , sbb akk x dpt nak gi huhuhuh

    ReplyDelete
  30. @Bitt (doubleIS) yup.hihihi.. kat sini pon dh nak habis jugak ^^

    ReplyDelete
  31. @ieda sangat best akak ^^ rugi tak g.lalalala

    ReplyDelete
  32. owh kt kelantan ye..ingatkan kat putrajaya tu...

    ReplyDelete
  33. ika..cantiklaa.. teringin na pergy tpi x sempat..

    ReplyDelete
  34. wahh seronoknyer gi festival flora eh

    ReplyDelete
  35. kota bharu pun ade pesta flora wooo :D menarik2 :)

    ReplyDelete
  36. macam best jek... tp sayang, jauh yang amat... huhuhu...

    ReplyDelete
  37. KB pon ada pesta flora yerr

    makneng follow ika
    jom follow makneng

    ReplyDelete
  38. @Pink Lavender yup.tiap2 tahun ade. tp smlm dh last day dia.hukhuk

    ReplyDelete
  39. dh lama xde festival flora nie kan..

    ReplyDelete
  40. @shera haifa huhuhu.kalau kat kelantan, ade je ^^

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com