sesi tambah lemak



dah lama tak g melantak kat mcd. sbb ika tak suka mcd. ika suka kfc. lalalala. makan ayam kt kfc tiga ketul pon tak cukup. kat mcd makan dua ketul dh tak de mood. hahahaha. taktahu la kenapa tak suka makan kt mcd.

pegi makan kat mcd pon sbb kakak yang belanja. kakak ika yang sorang nie mmg suka sangat makan mcd. lain dengan ika. hukhuk.


gambar kat atas nie kakak ika dengan asben dia. dua-dua mmg suka makan mcd. dulu abg ipar ika nie jarang sgt suka bergambar. sejak ade adik ipar macam ika nie, selalu je nak bergambar. hahaha


yang nie pulak anak saudara ika. Nur Amani Husna. befday dia sama cam ika :) Amani nie tersangat la aktif. hyper active. penat nak layan. umur tak sampai setahun lagi. baru nak belajar berjalan. hihihi



yang nie mestilah Cik Rongoks :) . hahaha. see. sangat gemok ! =.=" dulu kemain selim-melim. hahahha. perasan je lebih. macam la penah selim. huhuhu. tp berat ika xpenah sampai 50kg. paling berat pon 49kg mase form 2. pastu selalu je 43kg-45kg. maintain gemuk. lalalala

kat mcd kitorang pegi makan nie ade tempat main untuk budak-budak. so, untuk mengurangkan aksi ganas amani kat meja makan dan bagi tenangkan mama dan papa dia nak melantak, aunty yg comel gemuk nie pon bawak lah amani melepak jap kat tempat main tu :)






tengok la betapa gembira nya Amani. aunty nie pulak yang tak keruan nak melayan. ika dh ade 5 orang anak saudara tp yang nie la paling nakal. adeh =.="

26 comments:

  1. Ikut muka mak dan makciknya. Bdk2 skrg mcm ni lah. Tp dah besar ok ;) putih betul dia. Brp ketinggian ika ni. Berat akak 45 juga ;)

    ReplyDelete
  2. Ummi Iman :: putih kan ? hukhuk. mak dgn ayah dia putih. aunty dia je yg kurang putih. hahaha. ika 154cm je. hikhik

    ReplyDelete
  3. wahh...sedapnya...cumelnya bby :)

    Sis ada tag ika..sudi-sudikanlah ye...

    http://bla-bla-blub-blub.blogspot.com/2012/06/segmen-sayakah-follower-bertuah-itu.html

    ReplyDelete
  4. Azzah :: hahaha.. anak sedara mmg comel. mak sedara je yg tak berapa . lalalala

    ReplyDelete
  5. my suka mcd sbb fries dia sedap..
    kfc pula, kompom laa ayam dia.. hehee

    bru my perasan, muka ika sama dgn ex housemate my dlu hehehe..

    ReplyDelete
  6. wahhh bestttnya makan mcd.. tolong tapaukan utk mak bolehhhhh hehehehe

    ReplyDelete
  7. comelnya si kecik ni..hehe..ayu suka jgk ayam mcd tapi taklah selazat ayam kfc..hehe

    ReplyDelete
  8. MyMy :: sama la my. hahahah. err..mesti dia comel kan ? lalalala

    ReplyDelete
  9. MAK DARA :: boleh ke mak :)) huhu

    ReplyDelete
  10. are_lin@yu :: dia mmg comel . huhuhu. btol tu. ayam kfc lg sedap ^^

    ReplyDelete
  11. baik makchik dia yer...heheh..baguslah...belajar jg baby...saya pun xsuka mcd...saya suka kfc jew

    ReplyDelete
  12. comelnyaaaa amni ..
    secomel anak buah akk nur amni adriana tuu ;)

    ReplyDelete
  13. izan mama mia :: hihihi.dulu ika penah keje taska dgn tadika. so, mmg dh ade basic2 pasal jaga budak :))

    ReplyDelete
  14. ieda :: hihihi..comel kan. anak buah akak pon mesti comel :)

    ReplyDelete
  15. k.el suka dua2 sekali
    hehehehehe

    comey betul amani tu
    cam anak k.el lah stahun 4bln
    mmg xleh dok diam...geram ok hehe

    ReplyDelete
  16. saye nk pinjam budk kecik tu boleh :">

    ReplyDelete
  17. el :: tu la pasal. xboleh dok diam. geram ika. huhu

    ReplyDelete
  18. Mis Aya :: hihihi.. nnt ika tnye mama papa dia . hahaha

    ReplyDelete
  19. sedapnya mcd... & comei anak sedara & slim nyer cik rongoks....ahaks

    ReplyDelete
  20. alaaa...terbalik la kiteee...kite suke mcd tapi tak suke sgt kfc...huhuhu

    ReplyDelete
  21. ERYZA :: hahaha..tang slim tu yg tak tahan. haha

    ReplyDelete
  22. comelnya anak sedara..cubit pipi dia..hehe

    ReplyDelete
  23. raihan :: hahaha..cubit la. dia ok je. x nangis pon :)

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com