kalau berpacaran

..dulu kan femes lagu Kalau Berpacaran nie..
..ika pon suka..
..sbb banyak mesej yang sangat berguna dalam 
lirik lagu tu :)

..ape yg menyebabkan ika buat entry mengenai lagu nie ialah sbb ika ade tengok video lagu nie dalam pelbagai versi..
..huhuhuhu..
..memang ramai la kan yang suka dengar lagu nie ^^


..yang kat atas nie MV daripada penyanyi asal lagu Kalau Berpacaran nie..
..sangat comel Ana Raffali..hihi
..ika suka tengok video nie..
..cam cute ^^

..dan video yg kat bawah nie pulak video daripada Cikgu Shida dan jugak Angah Raja Lawak..
..seyes ! kelakar.hihihi



..lepas nie sape pulak nak nyanyi lagu nie..hihi
..best tengok diorang miming :)
..pandai betul..huhu

..lagu asal 3 orang yang nyanyi..
..tp diorang nie sorang2 je nyanyi..
..terbaik kan ? hahaha
..memang sempoi la :)

6 comments:

  1. lawak pulak kan..tapi lirik dia ada moral value.

    ReplyDelete
  2. lagu ini mmg bermesej...tapi berapa ramai yg mengerti???

    ReplyDelete
  3. Azhafizah :: huhuhu
    yup..banyak sgt moral value :)

    ReplyDelete
  4. izan mama mia :: xramai yg btol2 faham dgn lagu nie.even diorang faham tp still x amik benda baik dlm lagu :)

    ReplyDelete
  5. moral value dia sgtlah menganjing bg mereka2 yg terasa . haha . lawak je cikgu shida ngan angah ni ! hehe

    ReplyDelete
  6. tau xpe.
    maybe ramai kot yg terasa.hikhik
    mmg lawak kn diorang :))

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com