permata hati keluarga ika :)

..ika dah story pasal abang2 ika..
..ika dah story pasal kakak2 ika..
..so, sekarang ika nak story pasal permata hati 
keluarga ika pulak..

..ika ade 5 orang anak saudara..
..buat masa sekarang la kan..
..hukhuk..

..ika first dapat anak saudara masa umur ika 11 tahun..
..masa tu darjah 5 :)
..umur 11 tahun dah dapat anak saudara..
..hikhikhik..

*****

..anak saudara ika yg pertama nama dia
Muhammad Faris Haiqal :)
..yg nie anak abang ika yang kedua..
..lahir pada 02 Mac 2001..


..nama panggilan dalam keluarga ika, "ABE" ^^
..sekarang dah darjah 5..
..tahun depan nak amik UPSR dah..

*****

..anak saudara ika yg kedua pulak girl..
..nama dia Nur Farisha Qistina :)
..yang nie lahir pada 29 Mei 2003..


..yang nie kitorang panggil "KAKAK"..
..kakak nie adik kepada Faris Haiqal..
..sekarang dah darjah 3..
..budak2 nie sekolah cina..hukhuk
..yang nie ade iras2 ika sikit :)



*****

..yang ketiga, Nur Farahiyyah Qhusna :)
..yang nie adik kepada 2 orang kanak-kanak di atas td..
..hukhuk..
..lahir 01 September 2009..
..kitorang panggil dia "UNA"


..budak nie girl ek..hahaha
..tu saje dia nak pakai songkok..
..anak saudara ika yg nie agak dgil sikit..hikhik
..kalau dia cakap dia nak benda tu, mmg tak boleh bantah la..
..mmg kena tunaikan permintaan hati dia.huhuhu
..kalau tak, mengamuk sakan la nnt ! hahahaha

*****

..anak saudara ika yg seterusnya ofkoslah yg nakal nie..
..Nur Amani Husna :)
..yg nie anak kakak ika yang kedua..
..lahir pada 03 Julai 2011..
..satu hari selepas tarikh lahir ika.hikhik


..budak nie ika selalu update pasal dia kan ?
..sbb budak nie selalu duduk dgn ika..hahaha
..ade kat depan mata..
..tu yg selalu jer dok citer pasal dia..
..yang nie pon kemain nakal..
..tu tak boleh jalan lagi..
..tapi mmg dah nampak dia punye kenakalan..hahaha

*****

..anak saudara ika yg last buat masa sekarang nie pulak 
nama Muhammad Ezarif :)
..Ezarif nie anak abang long ika..
..dia lahir pada 04 Ogos 2011..


..yang nie lagilah ika jarang sgt jumpe..
..dia dok Mentakab..
..kemain jauh kan ?
..so, memang sangat2 jarang jumpe dia..
..gambar dia pon ika xde :(


..nie lah permata hati keluarga ika..
..diorang2 nie lah yang buat keluarga ika riuh rendah dengan perangai nakal masing2..

..tak sabar nak tunggu anak saudara yang seterusnya..
..nak tunggu anak sendiri lambat lagi kan ?
..hahahahaha..

4 comments:

  1. wahhhh comey2 ank saudara sis... ena pun baru ade 5 ank saudara setakat ni.... hehe

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu..
    mmg ramai..
    lagi ramai lagi meriah, kan ?

    eh, sama la kan.5 jugak ^^

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com