bandar telur goreng

..korang suka makan telur goreng ?
..ika suka..hihihi
..xde lauk lain pon xpe asal ade telur goreng..
..pastu taruk kicap..

..ok2..
..bukan nak story pasal makan nasik dengan kicap..
..nak story pasal kat Netherlands kan, ade satu bandar yg sgt lah menarik perhatian..
..bandar telur goreng ! ^^

..meh kita tengok gambar bandar telur goreng pon sodap ! hahahahaha


..tengok ! banyakkan telur goreng kat atas jalan tu..
..pe lah diorang nie..
..buang telur goreng merata-rata..
..membazir je ! hahahahhaa



..petang2 nie syok jalan2 kat sini..
..amik ilham nak masak ape..hahahaha
..kalau kempunan sgt nak makan telur, boleh la datang sini..



..yang nie kalau makan, xtau la bila baru habis..hukhuk
..kemain besar kan ?
..bestnye la kalau dapat tengok secara live kan macam mana sebenarnye bentuk rupa telur goreng nie ^^


2 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com