Ain's Wedding

..sabtu lepas member ika ajak g wedding kawan 
masa form 5 dulu..
..sebenarnye ika dah hilang contact terus dgn member ika yg kahwin nie..
..habis je form 5, terus x contact2 dgn dia..
..tahu2 je dia dah nak kahwin.hikhik



..nie la kawan ika yg kahwin tu..
..tgk muka dia dgn ika masa zaman2 sekolah dulu..
..hikhikhik..
..tapi skrg dia dah lawa..
..dia cantik sangat ! ^^


..ika xtahu pon dia nak kahwin..
..then, kawan ika gtau kat fb..
..dia ajak g kenduri kahwin..
..ika nie dah la tak bagi kat sape2 no fon ika..
..kalau member2 nak contact pon, diorang akan contact kat fb ika je..hikhik
..member ika yg kahwin nie, Ain, xde fb..
..so, mmg susah la kan nk contact ika..



..Ain punye tema warna utk wedding dia hijau..
..hijau pucuk pisang..
..lawa sangat warna tu..
..sesuai dgn dia yg lawa tu.hikhik




..tengok la ika termenung je..
..dok fikir nak kahwin dgn sape la nnt..
..hukhuk..


..bukanlah ! ika dok fikir bila kawan ika nak hantar ika balik ofis nie..
..sbb dah 2 jam ika keluar rehat..
..kan tak pasal2 boss ika mengamuk ! hahahaha




..sibuk kan ika ?
..sibuk dok main enset..
..mesej dgn sape entah..
..dok makan pon sempat lagi tu.hahaha




Ain & Azizi :)




..nie lah kawan2 ika masa sekolah menengah dulu..
..masa form 4 & form 5..
..hikhikhik..
..dah kahwin pon sorang..
..yang lain2 tu bila pulak kan ?
..nnt tgk la turn sape plak lepas nie..huhuhu



..last but not least..
..gambar ika dgn pengantin..
..betapa demuk & pendeknye ika.hukhuk




SELAMAT PENGANTIN BARU AIN & AZIZI


..ika doakan semoga jodoh korang berkekalan hingga ke akhir hayat :)


No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com