6 heroes :)

..entry kali nie ika nak update pasal 
heroes dalam family ika :)
..ika ade 4 orang abang..
..ramai kan ? hukhuk
..dan ika ade 2 abang ipar ^^

..so, entry kali nie ika kenalkan our heroes..
..hikhikhik..

*****

..hero yg pertama keluarga ika adalah abang ika 
yang paling sulung..
..abang ika nama Khairul Hafiza :)
..dia lahir tahun 1982..
..dia kahwin tahun 2010..
..dan dikurniakan seorang hero jugak.huhuhu

..ape yg istimewa tentang abang ika nie, dia tak penah makan nasik.hihihi
..sekarang umur dia dah 30 tahun..
..maknanye ? ..
..tak makan nasik pon, gemuk jugak ! hahaha
..skrg abang ika nie keje kat Mentakab..


*****

..hero yang kedua pulak adalah abang ika yg kedua la.huhu
..nama abang ika nie Faizal Firdaus :)
..dia lahir tahun 1984..
..abang ika yg nie garang tau..hihihi
..tapi dia rapat dgn kitorang adik beradik nie..

..abang ika yg nie dah ade 3 orang anak :)
..anak sulung dia pon dah darjah 5 skrg..
..dia kahwin awal..hihihi


*****

..yang ketiga pulak abang ika jugak..
..yang nie nama dia Badrul Hisham :)
..abang ika yang nie pulak lahir tahun 1985..

..abang ika yg nie susah sangat2 nak amik gambar dia..
..ika cari dalam folder pon x jumpe gambar dia..
..yg ade pon gambar time raya tahun lepas nie..

..abang ika yg nie jarang ade kat rumah..
..dia lagi suka keluar melepak dgn kawan2 dia..
..hahahahhahaha..


*****

..yang seterusnya pulak, abang ika yg last :)
..nama dia Bukhari Amzar ^^
..dia lahir tahun 1989..
..nampak x muka dia cam playboy ? hahahha
..jahat kan adik dia nie..hukhuk

..taklah..abang ika nie muka dia market sikit..
..so, ramai la aweks yg cuba try test -.-"
..tapi yg pasti awek kat bawah nie je yg berjaya..
..hahahahaha..


*****

..so, dah habis ika punya abang 4 orang..
..sekarang tinggal lagi 2 heroes..
..siapakah ? jeng jeng jeng

..hero yg kelima ialah abang ipar ika..
..iaitu suami kepada kak long ika..
..nama dia Ahmad Sukrie..
..dia asal dari Paka, Terengganu..
..sekarang keje kat Pahang..
..dia lahir tahun 1981 :)


*****

..hero keluarga kami yg terakhir buat masa skrg ialah abang ipar yg kedua..
..nama dia Herry :)
..pendek je kan nama dia ? 
..asal Pasir Mas, Kelantan..hihihi
..dia lahir tahun 1984..

..sekarang dia keje kat Kota Bharu je..
..hukhukhuk..
..dekat je dgn rumah kitorang..
..kalau korang ade baca pasal entry budak nama Amani, nielah dia punye papa ^^


..sekarang kitorang tunggu 2 lagi hero yang akan melengkapkan keluarga kami..hikhik
..hero ika punye dan jugak adik..
..so, siapakah bakal hero itu ?
..hahahahahahaha..

..biarpon hero kitorang nie bukanlah sehebat Superman, Ultraman, Spiderman, Cicakman dan semua man la, tapi diorang lah yang akan menjaga kami2 semua :)


..tapi satu-satunye hero yang sentiasa ade di hati ika semestinya arwah papa ika..
..dia yang selalu bagi semangat..
..dia yang selalu ada untuk tolong anak-anak..
..papa tetap akan jadi hero ika selamanya ^^


p/s :: hero korang pulak sape ?

4 comments:

  1. rmi betul adik badik
    sure meriah raya hehehehe
    adik xde hero lagi ke ahaks
    nti kalo ada wat review taw lalalala

    ReplyDelete
  2. el :: hihihi
    tau xpe..
    mmg meriah :)

    adik punye xde lg kak..
    hahahhaha

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com