Trip to Kuantan | Part 2

..sambungan dari part 1.hikhik
..kali nie ika g jalan2 kat Teluk Chempedak pulak..
..kitorang g jalan2 waktu pagi..
..so, orang tak ramai..
..boleh amik gambar dengan senang hati ^^


..pemandangan yang sangat cantik..
..sampai lupa segala masalah yang bersarang di kepala..
..sesungguhnya terlalu banyak yang benda berlaku akhir-akhir nie..
..mungkin itu semua ujian daripada Allah SWT..


..gambar kat atas nie ika amik..
..lawa x?
..nampak cam lukisan..hikhik



..then, kitorang menuju ke jambatan..huhuhu
..dah lama ika tak naik jambatan nie..
..sbb time ika dtg dulu, jambatan nie tengah dibaiki..
..so, xde peluang nak naik..

..dan dah lama jugak ika tak datang sini pada waktu pagi..
..ika biasa datang pada waktu malam..
..malam lagi menarik..
..dengan lampu-lampu ^^


..alhamdulillah, dah tak ada monyet2..hikhik
..sebelum nie, ika penah kena lintas kawasan yang ade monyet yang suka sangat dok kat jambatan tu..
..takut sangat2 masa tu..huhu




..huh ! nasib baik ade yang sudi tolong amik gambar ika dengan member..
..thanks ye kakak ! ^^
..kakak memang cantik :) seyes ^^



..sangat teruja nak amik kat atas jambatan nie..
..walaupon masa tu ade orang dok tengok2.hahahaha



..lepas balik dari Teluk Chempedak, kitorang gerak ke destinasi seterusnya..
..tungguuuuuuuu ^^


2 comments:

  1. yup ! btol tu..
    malam lagi best..
    dgn lampu bagai2 tuh.hihihi

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com