oh ! besarnye spek !

..mama said, " besarnye la spek qah " ..hahaha
..nie spek ngade2..
..spek saje2 nk pakai..
..kemain besar ! ^^


..spek nie abg ika yang beli untuk ika..
..thanks bro ! :)

..mula2 dah survey dgn Kak Mawar..
..dah jumpe yang berkenan..
..tapi tak terus beli..
..g tengok untuk kali kedua, terus lesap spek yang ika berkenan tuh !
..tu la...orang dah cakap, kalau berkenan, beli terus..
..jangan lengah2..
..kan dah melepas.wuwuwu


..yang abg ika beli nie pon, xde la cantik sangat..
..rase cam nak nangis je..
..pusing punya pusing tempat gantung spek tu..
..akhirnye ! jumpe gak yang nak sama dgn yang ika berkenan tu :)

..bila pakai spek nie, senyum je terus nampak betapa bulatnye pipi itu ! hahahaha
..semakin hari semakin bulat..
..mungkin kah itu bahagia yang dicari.wotwot


15 comments:

  1. lawanya...ni gmbr spec br ker?

    ReplyDelete
  2. juanz :: spec nie xde power.hikhik
    xla..nie gambar spek ngade2 je.^^

    ReplyDelete
  3. ejulz :: hahahhaa..fesyen la kot.

    ReplyDelete
  4. oooo...ada gak ek gmbar ngade2. 1st time ni dgr....

    ReplyDelete
  5. ekekeke.... time ni nmpak ke?

    ReplyDelete
  6. nape pakai spec yg xde power? baik buat terus yg ada power..... trend tu spec besau... :-)

    ReplyDelete
  7. yg nie pakai jarang2 je..pakai pon kejap je..

    spek yg ade power mmg selalu pakai.

    ReplyDelete
  8. oooo.....xde ke gmbar spec terkini? aritu ada baca pasal entry spec pecah.... sian kt awk... ;p

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com