Novel 40 :: Aku Pilih Dia - Hezzy Azra

..baru je sempat habiskan satu ketul novel..
..novel nie ika beli masa dok kat Kuantan..
..dah lama beli..
..baru sempat baca..

AKU PILIH DIA - HEZZY AZRA


Sinopsis

Pemergian Khalil tiga bulan sebelum diijabkabulkan, mengheret cinta Johana hingga ke pusara. Bertahun-tahun dia merawat duka di hati, namun pengganti Khalil tetap sukar dicari. Bila ada yang bertanya siapa Raif Imran di sisinya, jawapan yang diulang berkali-kali, lelaki itu cuma teman... tapi mesra. 

Raif pula tidak pernah meluah rasa kepada Johana. Baginya, walau didampingi ramai gadis sekalipun, Johana tetap ada ruang istimewa di hati. Johana sering menduduki senarai teratasnya biarpun tidak pernah mengisytiharkan gadis itu miliknya. Kemunculan Ian Redza mula mengubah segala-galanya. Kali pertama Raif menonton kemesraan Ian dan Johana, dia dijangkiti virus cemburu. 

Raif kata, Ian merampas Johana daripada aku! 
Ian balas, Aku tak mencuri hak sesiapa. 
Hati Johana berbisik, Hanya aku yang tahu... ada seorang sahaja yang aku cinta. 

Dalam pada ingin mencintai, tidak seharusnya ada yang akan terluka.



Dalam kemilau yang menikam pandangan,
kau permata yang aku cari.


..novel nie best ! ^^..
..mula2 ika baca, ika ingat Johana tu akan kahwin dgn Raif Imran sbb diorang tu rapat sangat..
..hihihi..
..last2 Johana kahwin dgn abg dia..
..dan yang paling kelakar, ika imagine yang abg Raif Imran tu muka handsome giler ! hahahahaha

No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com