birthday :)

..minggu lepas, family ika ade buat makan sikit kat rumah..
..sempena hari lahir abg ipar ika..hukhuk
..tengok ! abg ipar ika pon still sambut befday dia..
..walaupon dah dekat 30 tahun..
..tapi belum 30 lagi.hahaha


..kek yang kat atas nie la kek befday abg ipar ika..
..disponsor oleh abg ika.hukhuk
..nnt befday ika, nk mintak org lain sponsor gak la..
..sumpah ! kek nie sdap :)


..tembikai nie plak telah dijahanamkan oleh ika..
..hahahaha..
..hodoh kan ?
..ika bertungkus lumus tau buat benda nie..
..kemain lagi ^^
..tapi sayang, xsempat nak hias lawa2..
..letak reben ke seketul..hikhik


..yang nie plak hasil tangan kakak ipar ika..
..sosej bersalut roti..
..tu ke nama dia ek ?
..ika pon xtau..hikhik
..tapi sedap !
..even ika nie xboleh makan mayonis, tapi hari tu ika belasah je semua.hahaha


..nie plak puding gula hangus..
..tapi xberapa nak hangus..hikhik
..yang nie hasil tangan isteri dia a.k.a kakak ika :)
..nie feberet ika..
..suka sangat benda nie ^^


..nie plak kek keladi..
..yang nie kakak ika tempah :)
..kek nie sedap..
..kakak ika selalu tempah dengan mak cik nie..
..memang ika dah selalu makan kek nie.hikhik


..seeeeeee..
..Amani dok main belon..
..banyak betul belon hari tu..
..ika la yang sedaya upaya dok tiup belon2 tu..
..rase cam nak pecah je mulut nie..
..nasib baik ade assisstant.hakhak
..untung ade anak saudara ramai nie.. :)


..nie antara hidangan kat rumah hari tu..
..banyak x ?
..sikit je kan ? 
..sikit la sangat..huhuhu
..dalam banyak2 tu, ika paling suka kek..
..ika nie memang gilerkan kek ! ^^



..nie la befday boy..
..hukhuk..
..macam budak2 baru sambut befday, rite ?
..abg ipar ika nie xpenah sambut befday sebelum nie..
..tu yang cam malu2 sikit :)


..happy family ! ^^


..last but not least, Amani Husna..
..yang nie mesti ade .hukhuk
..budak comot makan kek..
..biasalah kan..
..befday papa dia..
..tunggu befday Amani plak..
..befday Amani sama cam ika..
..cuma beza 1 hari je :)
..so excited ! ^^


..ika nk ucapkan SELAMAT HARI LAHIR buat abg ipar ika..
..wish u happy always :)





4 comments:

  1. Seronoknya sambut birthday 1 keluarga! Arol dulu masa kecik2 selalu buat majlis cmnie, ajak kawan2. Dah besar, takde. Hehe! :D

    ReplyDelete
  2. hihihi..
    family ika suka buat makan2 nie :)

    ReplyDelete
  3. epy bday.. smoga pnjg umo n murah rezki..

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com