Balasan Ibu Tiri | Telemovie 6

..baru2 nie ika ade tengok citer Balasan Ibu Tiri kat astro..
..citer nie best ^^
..tak rugi ika tengok..hukhuk


SINOPSIS ::

Balasan Ibu Tiri mengisahkan mengenai kisah Rose dan Tulip yang pulang dari pusat pemulihan psikiatrik. Sampai dirumah mereka dapati ayah mereka Roslan telah berkahwin baru dengan Liza. Rose sangat bencikan Liza manakala Tulip pula sangat takutkan Liza.


..mula2 ika tengok, ika x sure yang mana satu jahat..
..yang mana satu baik..
..tengok lakonan Lisdawati tu cm watak baik..
..yg anak tiri dia tu, Rose dgn Tulip plak nampak cm watak jahat..hihihi
..tapi tajuk dia kan balasan ibu tiri..
..mesti ibu tiri yang jahat..


..so, ika pon tunggu sampai habis citer..
..rupa-rupanya memang betul ibu tiri dia yang jahat..
..ibu tiri dia nak harta je..
..yang paling seram sikit, bila si Tulip kena gergaji..
..wooooooo..
..siap dengan berdarah bagai..
..korang bayang badan dia kena gergaji..
..menyembur-nyembur darah..
..memang terbaik la ^^


9 comments:

  1. Arol pun tengok jugak! Pelik bila Liza tue asyik tegur Rose. Rupanya, Tulip dah mati dan tue hanya khayalan Rose. Part gergaji tue memang ngeri! Patutlah Rose trauma.

    ReplyDelete
  2. btol tu..
    memang pandai kan diorang buat kita tak dapat tangkap pe yg jd sebenarnye.hikhik

    ReplyDelete
  3. rmh xde astro.. rugi x tgk.. hehe

    ReplyDelete
  4. haaaaaaaaaa..
    kena cepat2 pasang astro la.huhu

    ReplyDelete
  5. mcm cite a tale of two sisters je.

    ReplyDelete
  6. Mcm cite a tale of two sisters je

    ReplyDelete
  7. mcm cite a tale of two sisters je.

    ReplyDelete
  8. mcm cite a tale of two sisters je.

    ReplyDelete
  9. Nani tgh tgk ni. Xsabar nk tau ending google n masuk blog ika.. Lama xjenguk ika.. :) hi ika..

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com