anak ayam warna warni

..jom tengok anak ayam yang sangat comel nie..
..mesti korang geram bila tengok gambar-gambar kat bawah nie..hahahaha
..rase cam nak g pegang je ! haishhhh


..anak-anak ayam yang comel nie sume kat China..
..so, kalau nak, kena g sana.hukhuk





..mesti korang nak tau cmne anak ayam nie jadi kalerful camni kan ?
..huhuhuhu
..xmo citer..
..cam sedih plak kalau citer..
..kejam kot..

SUMBER :: BILLYINFO


******


..comel kan anak ayam yang kat atas nie ?
..hahahahhaha..


7 comments:

  1. wah! comelnya..... nak.....nak...nak....

    ReplyDelete
  2. comel mmg comel tapi kesian kat anak2 ayam tu.. hehe

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. ejulz :: tau xpe.hukhuk..mmg kesian :(

    ReplyDelete
  5. ehem ehem. part camane jadi colourful tu memang sedih ^^

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com