skuter kesayangan :)

..nak tunjuk sikit skuter ika..
..kaler pink ! ^_^
..kaler feveret tu..

..baru2 nie sempat la comelkan skuter tu..
..comelkan ke ? errr..
..ika just tampal sticker katun cik rongoks nie je..
..tempah online ;)

..bukan ika pon yang tampal..
..abg ipar ika yang tampal..
..ika mana la pndai bab-bab tampal menampal nie..
..tampar menampar pon tak berapa nak pandai.hikhik



..abaikan huruf L itu.hahaha
..maklum la lesen L baru..
..tapi gaya macam dah dapat lesen P..
..belum ada kesempatan lagik nak buat P..
..bayar dah bayar..
..cuma kekangan masa.. :(


..sebenarnya nie sticker untuk lekat kat kereta..
..tapi diriku belum mampu nak beli kereta..
..so, lekat je la kat motor..
..cuma, kena pandai-pandai la tampal kat motor.huhu


..cantik tak ?
..korang pon boleh buat jugak..
..korang boleh tempah kat Fafafo Craft ;)
..harga pon sangat berpatutan..
..tak rugi tau..


2 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com