long time, no see !

..special entry untuk sahabat, Nora ^^

..Nora nie sebenarnye kawan ika mase kat Uitm Machang dulu..
..sama kos dengan ika..
..sama kelas dengan ika..
..sama rumah dengan ika..
..sama bilik dengan ika..
..hikhikhik..
..banyak kan yang sama dengan ika ? ^^


..sekarang nie dia sambung belajar kat Uitm Jengka..
..so, satu negeri la dengan ika..
..tapi tu dulu la..
..mase ika dok Kuantan..
..sekarang ika dah pindah dok Kota Bharu dah :)

..walaupon dok satu negeri, tp kitorang baru je sekali jumpe..
..tu pon sbb ika nak temankan Nora beli buku..
..kan dah start sem baru ^^
..jumpe pon kejap je :(

..Nora, ika rindu sangat2 kat Nora..hukhuk
..dah lama kan tak jumpe ?
..jumpe hari tu pon kejap je..
..rase cam tak cukup je kan masa kita..

..rindu nak lepak2 dengan Nora..
..rindu nak berguling-guling atas katil sambil hafal nota..
..rindu nak masak dengan Nora..
..rindu nak makan sama2 dengan Nora..

..bila la kita akan jumpe lagi kan ? :(
..balik Kota Bharu pon susah jugak nak jumpe kan..
..hurmm..


p/s :: rindusamakamoo


2 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com