Hello Tumpat !

..baru-baru nie kitorang sempat singgah ke Pantai Sri Tujuh..
..kitorang tu ika, kakak, abang ipar dan jugak anak saudara ika yang sangat nakal tu, Amani..
..kitorang singgah after wedding Kak Farah ;)

..mase kitorang sampai sana, ade macam ekspo cmtu..
..kitorang pon xsure..
..kakak ika pon xtahu diorang buat sempena apa..hikhik
..ika lagi lah tak tahu..
..baru sampai Kota Bharu..
..dah lama tak balik..


..banyak sangat2 pengikut rambut kat situ..
..korang boleh tahan nak pilih la..
..nak yang macam mana..
..semua ada ;)


..nak beli motor ?
..kat sini pon ade jual..
..motor mainan ada, motor yang tak mainan pon ada..
..hikhikhik..




..antara permainan yang ada kat sana..
..yang korang boleh la nak main benda tu..
..ika memang tak la..
..dah trauma dengan permainan yang seperti itu.^_^

my beloved sis, bro-in-law & noty gegel, Amani


..nak main tiup2..
..jom tiup benda nie..hahaha
..dulu penah la jugak main benda nie..
..sekarang ?
..errrr..no komen.hakhak


..pilih-pilih yang mana berkenan di hati..
..permainan utk kanak-kanak..
..bukan kanak-kanak pon boleh kot main.huhu
..macam2 kan ada kat sana..

..then, lepas dah penat jalan-jalan satu ekspo tu, masa untuk pulang ke Kota Bharu..
..otw nak balik, haruslah lalu jalan kereta api nie..



..biasa ika lalu xpenah kena berhenti tunggu kereta api lalu..
..kali nie nasib ika baik, sbb boleh tengok kereta api lalu kat landasan tu.hahahaha..
..tibe2 teringat kat cite katun "Thomas & Friends"..

..bye Tumpat, lain kali jumpa lagik ! ^_^


2 comments:

  1. lamer x pergi pantai sri 7 ..
    still boley mandi ke ?

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com