bawak diri

..kaki ini tidak penat berjalan.huhuhu
..mesti ade saje tempat yang ika nak g..
..kalau tak menyusahkan orang takpe la jugak kan ?
..tapi nie tak..
..nak g mane2, mesti menyusahkan orang lain..
..nak kena bawak g tempat tu la, nak g tempat ni la..

..then, ika kuar jalan2 g Taman Perbandaran Tengku Anis..
..dah lama kot tak g sini sejak dok Kuantan..
..so, tahap keterujaan tu memang melampau-lampau la.hahha


..berbekalkan selipar angry bird kaler pink, kaki ini melangkah..hikhik
..masa sampai kat sana, orang tak ramai lagi..
..sbb masa tu masih awal..


..masa dok syok2 amik gambar, nampak la sekumpulan orang2 dok wat senam aerobik..
..cam nak join..
..tetapi selipar angry bird membataskan segalanya..hukhuk
..memang best sangat2 tengok diorang buat senaman..


..besar kan baju ika ? hakhak
..baju Cik Rongoks..
..member ika yang tempah untuk ika..


..lepas Taman Perbandaran Tengku Anis, kitorang g Airport pulak..
..saje nak tengok kapal terbang..hikhik
..sambil2 tu makan kat KFC Airport..
..first time ^^


..next time pulak nak g KFC nie..



2 comments:

  1. Jom join GA saya :)

    --> http://cerita-amna.blogspot.com/2012/03/1st-giveaway-by-amna.html

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com