novels & shawls

Assalamualaikum & Salam Sejahtera to all readers ^_^
..ika bru je beli 2 ketul novel dan jugak 4 ketul shawl..
..lama dah xbeli novel..
..last ika beli novel PENJARA RINDU by NIA ARISSA..
..tu pon baru je habis baca..
..penat punya pasal :(


..then, ika beli novel kat bawah nie..
..cari novel lain..
..beli novel lain..

..sejak students dapat baucer buku nie, kedai buku dah x macam kedai buku dah..hihihihi
..kemain ramai orang..

..dan yang paling penting, tempat novel konfem berterabur..
..ika nak novel pon susah..
..sebelum nie ika g beli novel, susun baik punyer..
..maybe sbb ramai sgt customer..
..so, dah xsempat nak susun..




..belum start baca lagi 2 ketul novel nie..
..harap2 novel nie best..
..xsia2 ika beratur panjang nak bayar 2 ketul novel nie..

..then, ika menuju ke Kuantan Parade..
..buat apa kat sana ?

**
**
**
**
**

..buat apa lagi..
..beli shawls..hahahaha
..kat sana ada butik yg jual shawls, baju kurung, tudung dengan harga yang sangat berpatutan ! ^_^


..lepas nie dah xbleh nak berpoya2 dah..
..kena simpan duit..
..nak kahwin ! :)
..lalalalalalala..


2 comments:

  1. hai ika..anda ditag di sini..
    http://penaciknasiha.blogspot.com/2012/02/contest-peribahasa-melayu-by-arra-ahmad.html

    ReplyDelete
  2. thanks dear ^_^
    insyaallah ika join :)

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com