Atok & HTAA




..malam nie nak update pasal Atok & HTAA..
..Atok ika dimasukkan ke Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan, Pahang (HTAA) sejak hari Ahad (12 Feb 2012)..


..Atok ika ditempatkan di Wad 8..
..Wad paling atas..
..so, ika pon curi2 amik gambar pemandangan yg sangat cantik dari tingkat atas tu ^_^
..kat sana boleh tengok seluruh bandar Kuantan..





..kalau guna kamera mahal, mmg cun la gambar kan ?
..tapi nie kamera fon jer.hahaha
..so, gambar memang x cun la ! ^_^


..dis is my beloved Atok..
..buat masa sekarang, Atok ika dah beransur pulih..
..Alhamdulillah..
..Atok pon dah start makan nasi walaupun sikit..
..sekurang2nya Atok dah mula makan daripada tak makan langsung..
..ika harap Atok kuatkan semangat ! ^_^


..dis is my super duper mama ! :)
..datang dari Kelantan untuk melawat Atok ika yg tengah sakit tu..
..walaupun mama ika xde la sihat sangat..
..nak berjalan pon kena dengan bantuan orang lain..
..tapi digagahkan juga datang ke Kuantan..


..Alhamdulillah, Atok ika dah pon dibenarkan keluar dari HTAA..
..ika just harap Atok cepat sembuh..
..sbb ika tahu semangat Atok kuat sama cam arwah papa :'(
..be strong Atok ! ^_^

2 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com