time kecik-kecik dulu ...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera to all readers ^_^

..tibe2 teringat mase zaman kecik-kecik dulu..
..zaman nakal ;)
..waaaaaaa..
..rindunnye nak kembali pada zaman tu..
..time tu xde pon nak fikir masalah..
..xyah dok fikir masalah-masalah cm sekarang nie..

..time tu jugak paling enjoy..
..pg2 lagi dah keluar main..
..main masak-masak kat belakang rumah..
..habis dicabutnye semua daun2 pokok sbb nak masak sayur..
..lucu plak bila ingat balik ;P

..time kecik2 dulu suke tengok katun..
..sekarang lagi suka..hihihi
..antara katun yg ika suka tengok :)

ANAK-ANAK SIDEK


Mengembalikan nostalgia kegemilangan keluarga jaguh badminton negara dengan menayangkan animasi Anak-Anak Sidek Kisah bermula dengan pertemuan Haji Sidek dengan isterinya yang seterusnya membawa kepada kelahiran Misbun dan adiknya, Razif, Jailani dan kakak mereka. Penonton dapat mengikuti gelagat dan kenakalan bekas jaguh badminton negara semasa kecil yang sering menjadi sasaran kemarahan Haji Sidek.




USOP SONTORIAN


Usop Sontorian mengisahkan tentang seorang kanak-kanak yang bernama Usop yang tinggal di Kampung Parit Sonto yang terletak tidak jauh dari pekan Ayer HitamJohor. Dia tinggal bersama ibu bapanya dan merupakan anak yang bongsu dalam keluarga. Kakaknya gemar menyuruhnya ke kedai runcit membeli asam boi manakala abangnya pula gemar berbasikal keliling kampung untuk mencari Usop. Usop mempunyai beberapa orang kawan sekampung sepeti Abu, Dol, Ah Kim, Vellu dan Singh. Dia juga memiliki seekor ayam yang selebet bernama Selebet.


KELUANG MAN


Seorang pemuda yang tinggal di Hospital Bahagia Tumpoi sebenarnya adalah seorang pembela manusia sejagat iaitu Keluang Man. Pembantunya Tiungman sering membantunya menumpaskan musuh negara kerana pihak polis kawasan Tampoi yang diketuai oleh Inspektor Sahab seringkali terlambat sampai ke tempat kejadian manakala Khaty Ismail, seorang wartawan akhbar Metropolitan Tumpoi sering pula cuba menjejaki supehiro misteri ini. Kadangkala gelagatnya seolah-olah sudah jatuh cinta dengan hero sebutan ramai ini.


SAILORMOON


The protagonist of Sailor MoonUsagi Tsukino (Serena Tsukino in the English dub), an ordinary, ditzy, 14-year-old girl — or so she thinks — discovers a talking cat named Luna, who reveals Usagi's identity as "Sailor Moon", a special warrior with the destiny of saving the planet Earth, and later the entire galaxy. Usagi must now find the Moon Princess and protect Earth from a series ofvillains, beginning with the Dark Kingdom that had appeared once before, long ago, and destroyed the kingdom of the moon.


SLAM DUNK


Slam Dunk centers around Hanamichi Sakuragi, who starts as a delinquent outcast, becoming the leader of a gang. Hanamichi, being very unpopular with girls, has been rejected by them fifty times. Yet, he finds out that Haruko Akagi is the girl of his dreams, and is happy when she's not scared of him like all the other girls he has asked out.


..tu je kot.hihihi..
..daya ingatan dah tak berapa nak kuat :P

..suka tengok gelagat anak-anak sidek mase diorang kecik2 dulu..
..suka tengok usop sontorian mandi dalam sungai dgn kawan2 dia..
..suka nyanyi lagu keluang man..
..suka tengok sailormoon yg comel tu..
..suka tengok hanamichi yg rambut merah :)


2 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com