tahniah Hafiz ^_^

Assalamualaikum & Salam Sejahtera to all readers ^_^

..mesti ramai yg tengok AJL 26 semalam kan?
..ika pon tengok jugak..
..tp tengok gitu2 je..
..xsempat nak fokus..

..mase opening pon ika xsempat nak tengok..
..sbb mase tu dok tggu printer siap dekat Megamall..
..so, dengar dalam radio je la..hihihi
..sampai rumah pon dh persembahan ketiga kot..hihi 


..dalam 11 finalis AJL 26 tu, ika paling tggu persembahan 3 Suara..
..mmg suka sangat2 dengan lagu Beribu Sesalan tu ^_^
..tggu punya tunggu, rupa2nya persembahan diorang last..huhu
..tp mmg best la ! ;)


..apa pun tahniah buat Hafiz..
..dengan persembahan yang bersahaja tp menarik..
..berjaya meraih Juara Lagu ke 26 ^_^




..tahniah jugak buat Alyah dengan lagu Kisah Hati..
..suka dengan persembahan Alyah..
..sweet ! ^_^



..tahniah buat semua finalis AJL 26..
..suka dengan persembahan Yuna mase dia nyanyi lagu Penakut..
..banyak betul lampu.hihihi



No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com