lesen motor *TERpaksa

Assalamualaikum & Salam Sejahtera to all readers ^_^

..hari nie pagi2 lagi dah terpacak kat Pusat Latihan Memandu..
..ingat hari minggu nak tido panjang..
..nampaknya tak kesampaian :(

..sebenarnye ika punye tarikh tu 22/01/12..
..tp disebabkan pd tarikh tu ika dah balik Kelantan, so terpaksa la awalkan..
..bila nak awal nie, booking mmg penuh la..
..so, kena la amik no standby..
..mne la tahu kot2 ade yg booking tarikh hari nie xdapat dtang..
..bleh la ika ganti tempat dia :)
..alhamdulillah, ika dpt standby no 1..
..so, dapat la buat KPP hari nie..


..jarak antara rumah ika dengan pusat latihan memandu nie dalam setengah jam..
..sbb tu kena turun awal pagi :)


..ceramah hari nie best la jugak..
..walaupon tersangat la mengantuk..
..semalam tdo awal dah padahal..
...best bila dapat tgk video2 kemalangan walaupon bkn berani sgt nak tengok.huhuhu




..2 ketul buku di atas nie ika kena baca :(
..sbb ika x expert pon bab2 jalan raya nie..
..so, kena la study..
..walaupon ade yg ckap, "alaaaa, xyh study la..bkan susah pon soalan dia"..
..tp tu bagi mereka..
..bukan ika..
..kan xpasal2 xlulus ujian statik..huh !
..jenuh nak amik semula..

..sebenarnye, ika xnak buat lesen motor nie..
..tapi walau ape2 pon, ika mmg terpaksa dan dipaksa..
..mmg kena letak dlm kepala otak nie yg "kamu tu dah besar.ade lesen senang ! nnt dh kawen xde la menyusahkan suami kamu tu.."
 ..so, dengan paksa rela g buat lesen motor :(

..rabu nnt insyaallah ika akan amik ujian statik..
..so, doakan ika lulus ye ! ^_^


6 comments:

  1. gud luck cyg...it's easy if u can do it...hihihihi

    ReplyDelete
  2. hahahhaha..tq sharir !
    nnt ika merempit balik kelate ^_^

    ReplyDelete
  3. hehe..ada lesen kan senang..kalau ada kecemasan yang memerlukan kita pandai bawak motor or keta..dh ada lesen,lagi senang.

    ReplyDelete
  4. tu la pasal..
    kena fikir ke arah itu dah..

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com