tahniah sahabat2 ika :)

..2, 3 hari nie sume cbuk citer pasal result uitm..
..kt fb pon penuh dgn post2 pasal result..



..ika pon nak amik kesempatan utk ucapkan TAHNIAH buat sahabat2 ika terutama sekali CS110 batch July 2008 :) ..
..tahniah sebab korang dah berjaya menjadi graduan Diploma Sains Komputer dgn jayanya..hi3


..ika doakan korang sume akan lebih sukses kat luar sana..
..ika juga harap korang dpt sambung degree dlm bidang yg korang minat..

..buat A.D.I.B..
..congrats lalim2 ku sekalian :)
..gudluck utk mase hadapan korang yer..
..hope korang dpt smbung degree..


..tak lupa jugak buat ex rumate mase dok kolej dlu..
..Syue & Dayah..
..rumate selama setahun :) ..
..yg xpenah penat layan kerenah ika.ha3
..tahniah jgk buat korang berdua..
..thanks sbb sudi jd kwn ika..


..buat ex rumate ika mse kat umah sewa..
..Rena, Yani & Susue..
..tahniah jugak :)
..ika tumpang gembira buat Rena..
..sbb org tuuu dpt NIKON!!! (**jeles nie)
..dgr2 ade org tuuuuu dpt ANC..hu3
..congratz yer awak..
..yg sorang lg plak senyap jer..hu3


..dan last sekali buat semua yg berjaya menamatkan diploma..
..tahniah buat korang..

Love,
IKA
Read More

Day 08 :: The 10 Things Challenge

Day 08 :: 10 of your favourite songs

1) Ayushita - Tuhan Beri Aku Cinta


2) Auburn - Perfect Two


3) Eren - Takkan Pisah


4) Nazim Othman - Cinta


5) Plain White T's - Rhythm of Love


6) Bruno Mars - Talking To The Moon


7) Kris Allen - Heartless


8) Taylor Swift - Mine


9) Kangen Band - Pujaan Hati


10) Darin Zanyar - Be What You Want To Be


Love,
IKA
Read More

Unique Hairs

..unik btol rambut2 diorang kat bawah nie..
..kalau ika buat rambut cmnie, kena halau dgn mama la.ha3











..kat SINI ade banyak lagi :) ..

Love,
IKA
Read More

10 Most Famous American Muscle Cars

..suka tgk kete2 yg kat bawah nie :)

1969 Chevy Camaro


1969 Dodge Charger


1969 Dodge Challenger


1969 Chevy Chevelle


1970 Ford Torino


1970 Dodge Dart Swinger 


1970 Plymouth Cuda


1970 Pontiac GTO Judge


1965 Ford Mustang


1969 Ford Thunderbird


..kalau dpt sebijik pon ok jgk kn? hu3

ika dapat kat SINI :)

Love,
IKA

Read More

Day 07 :: The 10 Things Challenge

Day 07 :: 10 important people

1) papa


..walaupon papa dh tinggalkan ika utk selamanya..
..papa still jd org paling penting dlm hidup ika..
..ika doakan papa tenang di sana..
..aminnnn..

2) mama


..heart you mama :) ..

3) atuk + tok wan


4) big family


5) A.D.I.B

**basya, didie, ika, aien :)

..korang adalah tulang belakang ika..
..sntiasa ada di sisi tak kira susah @ senang..
..syg ADIB :)

6)  en.boyfie

..yg ke 6 nie utk en.boyfie ika..
..tp disebabkan ika xde lg en.boyfie, so ika simpan dlu tempat nie yer..ha3

7) bestfren :)

** ika, amni, zt, ain
ainul, na

..dh lama sgt2 x jumpa..
..bila agaknye nk jmpa..

8) kak ya


..kakak angkat ika :)
..love u till the end of my life..

9) mac taylor


..oh! mac taylor nie pon pnting sgt buat ika.ha3
..ika suka tgk dia dlm CSI : NY..

10) semua :)

..semua yg kenal ika penting dlm hidup ika..hi3
..sama ada kenal secara sengaja @ tidak..

Love,
IKA

Read More

night at Pengkalan Chepa

..balik keje td penat sgt2..
..then, lpas solat mgrb terus terlelap..
..dahsyat arr..ha3
..then, mama kejutkan..
..sbb nk kuar g jalan2..
..yeay!! 

..ika dgn family g lepak2 kat pengkalan chepa..
..borim dok umah..
..so, kitorang pon kuar la amik angin kat luar..

..kalau kat pengkalan chepa..
..tempat yg ramai org suka g lepak adalah kat airport..
..ika sdiri pon xtahu nape ramai org lepak2 sambil tgk kapal terbang turun @ baru je nk berlepas..
..mmg ramai sgt org kat kawasan airport tu bila mlm :)

..so, ika pon join la sekaki..
..hahahahaha..
..best jgk ye tgk kapal terbang nie..
..sgt2 teruja..ha3

**beloved sis :)


**muka baru bgun tdo.

..then, otw nk balik, kitorang singgah beli sate kat Sate Malaysia..
..best :)
..sebenarnye nk mkn kat sana..
..tp ramai org daa..


..kuar mlm mmg best..
..tp dgn family la..
..jgn dgn org lain yer..hu3

Love,
IKA
Read More

Novel 1 :: Kau Milikku - Aisha Hamza

..ika dah dapat hobi baru..
..baca novel..hu3
..walaupon agak lambat..

..nmpaknye bnyk lg novel yg perlu dibaca..
..tp kali nie ika nk review pasal satu novel nie..

Kau Milikku - Aisha Hamza


..ika dh lama habis baca novel nie..
..skrg nk review plak..

..novel nie best :) ..

SINOPSIS ::

Dizyan Farhana, seorang gadis yang memiliki rupa paras yang menawan tetapi disebabkan badannya yang gempal, dia selalu dijadikan bahan usikan teman-teman sekolah. Tidak terkecuali juga Fezrull Faizal. Bermacam perkara yang dilakukan oleh Faizal dan ahli kumpulannya.


8 tahun berlalu, tanpa disengaja, Faizal dan Dizyan bertemu lagi. Tetapi kali ini di tempat kerja di mana Faizal lebih berkuasa. Demi dendam lama yang masih belum padam, Dizyan disuruh bekerja sebagai pembantu rumah di banglo milik keluarganya. Tanpa disangka, terjadi satu peristiwa yang mendesak mereka untuk bersatu sebagai suami isteri. Adakah penyatuan mereka sebagai suami isteri mampu meleraikan ikatan permusuhan yang terjalin sedari mereka kecil lagi? Adakah wujudnya Ku Zhety sebagai 'kekasih' Faizal menyebabkan Dizyan merasa jauh hati atau sebaliknya? Mulanya kebencian dan penindasan semata kemudian akhirnya kerinduan dan kasih sayang bercambah sedikit demi sedikit walaupun pelbagai badai datang melanda. Tetapi, kisah hitam yang terjadi kepada Dizyan menghalang hati mereka bersatu.Lebih sadis apabila bahtera rumah tangga yang dibina musnah tanpa sempat kebenaran dibongkar. Faizal dengan cemburu dan egonya, Dizyan dengan sabar dan redhanya. Adakah mereka akan kembali bersatu membina keluarga yang sempurna?


..so, walaupon diri kita chubby, xsemestinye xde yg suka pd kita kan? hu3
..jgn cepat berputus asa dgn bentuk badan kita yg gempal..
..sesungguhnya ade keistimewaan org yg bertubuh gempal :)

Love,
IKA
Read More

anak ibu :)

..nak citer pasal budak kat taska lg..
..oh yeah :)

..kali nie nk story pasal adik Darwisy..
..darwisy nie comey sgt..
..putih sgt2 kulit dia..
..hihihihihi..

..ini la darwisy..
..comey kan?



..tgk tuuu..
..siap bawak senapang.ha3
..entah sape la yg nk ditembaknye..

..yg penting, darwisy anak ibu :)
..huhuhuhuhu..
..comey btol darwisy nie..
..geram ika tgk..

**abaikan mata yg bengkak tu.

Love,
IKA
Read More

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com