a picture of something you’re afraid of.

Assalamualaikum & Salam Sejahtera to all readers ^_^

..hari nie ika nak jawab soalan utk hari ke 18 ;)
..dah masuk hari ke 18..
..tinggal lagi 12 hari nak abeskan..

Day 18 - A picture of something you're afraid of.


..korang mesti kenal kan?
..mesti korang suka sangat2 dengan kucing kan?
..ika??

..ika bukan tak suka..
..ika just takut kat kucing..
..kalau setakat kucing tu berjalan tanpa gesel2 or buat ape2 la dekat ika, ika akan ok je..
..tp kalau kucing tu dtg nak gesel2 or manja2 dgn ika, mmg ika lari !
..hahahahahaha..

..seyes ika mmg tak berape berani dgn kucing nie..
..bukan takut..
..tak berapa berani je..kih3

..kucing mmg comel..
..tp adoiiiiii..
..wa takut sama lu..
okbai


2 comments:

  1. hehehe
    ite pon mule2 takot tapi lelame oklah..hehehe

    ReplyDelete
  2. hihihihi..
    takut jugak nie..
    cmne la nnt ek..
    haishhh

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com