Kenapa Aku Mencuri | Telemovie 4

Assalamualaikum & Salam Sejahtera to all readers ^_^

..ika nk berkongsi dengan korang semua satu citer nie..
..best !!..
..masa mula2 nk tengok tu agak takut jugak..
..sbb tgk cm ganas je..hahahaha
..siap berdarah-darah muka Zulhuzaimy tu..
..tambahan plak Eman Manan tu siap pegang parang lagi..
..memang neves la ika..

KENAPA AKU MENCURI


SINOPSIS ::

Kisah bermula ketika Pejal, Ajak, Sham dan Lan sedang kemaruk membelasah Zul sambil diperhatikan oleh Hamid. Sesekali Hamid akan membantu dengan melepaskan sedas dua penumbuk ke tubuh Zul tanpa belas kasihan. Keriuhan suara mereka membuatkan para penduduk kampung menghampiri dalam keadaan tertanya-tanya. Sebaik mendapat tahu Zul dipukul kerana mereka menangkapnya ketika sedang mencuri kambing, hampir semua penduduk kampung melempiaskan kemarahan masing-masing dengan menampar dan menumbuk Zul seorang demi seorang.

Melihatkan Zul telah lembik dan tidak berdaya untuk berdiri lagi, Hamid lantas mengarahkan agar ‘budak-budak’nya mengikat tiga batang buluh di belakang tubuh zul bagi memaksanya berdiri. Setelah arahan itu dilaksanakan, Pejal lantas menyarankan agar Zul dihantar ke balai sahaja, namun Hamid masih belum selesai dengan Zul. Hamid mahu mengajar Zul secukup-cukupnya dan seterusnya menjadikan teladan kepada mereka yang lain agar jangan nak buat hal di kampung mereka. Hamid mahu tangan kiri Zul dipotong!


..kesian btol tgk Zul..
..haishhhh..
..takut sgt mase Eman Manan nk potong tangan Zul..
..nasib baik tak jadi potong..

2 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com