Scott Emulsion Cod Liver Oil

Assalamualaikum & Salam Sejahtera to all readers :)

..kali nie ika nak kongsi plak mengenai kebaikan minum Scott Emulsion..
..Scott Emulsion nie tak semestinya untuk kanak-kanak je..
..org dewasa pon digalakkan jugak..huhu
..cm ika yg mudah sangat demam nie, so ika try la minum scott emulsion nie..
..mmg best !

..sbb pe org dewasa jarang minum scott emulsion?
..sbb iklan kat tv tu utk kanak-kanak je..hihihi
..mybe ramai yg anggap bnda nie utk budak2 je..
..cm ika dlu..
..ika pon ingat benda nie utk budak2 je..

..then disebabkan ketahanan badan ika nie yg tersangat lemah..
..mudah sangat kena selsema, demam n sume2 la..
..ika pon try la cari satu produk yg boleh bantu ika :)
..dan ika jumpa Scott Emulsion :D


..tengok iklan nie, dgn ika sekali nyanyi..
..rase nk lompat2 je..hahahaha


..banyak faedah yg akan kita dapat bila minum scott emulsion nie..

FAEDAH ::

http://www.emocutez.com Scott Emulsion membantu membina ketahanan semula jadi badan terhadap jangkitan. Minyak ikan kod dan Vitamin A dalam Scott Emulsion membantu mengekalkan sel-sel epitelium saluran pernafasan yang sihat dan mengurangkan risiko jangkitan oleh organisma yang menyerang tubuh.

http://www.emocutez.com Scott Emulsion mengandungi vitamin bina badan dan mineral yang penting bagi pertumbuhan dan pembangunan anak-anak anda. Vitamin A adalah penting untuk pertumbuhan. Ia memainkan peranan penting dalam mengekalkan kesihatan manusia dan kesejahteraan di kalangan kanak-kanak (dan orang dewasa juga). Vitamin D adalah penting untuk membina dan menyelenggara tulang dan gigi yang kuat. Ia adalah nutrien yang penting dalam pencegahan penyakit riket.

http://www.emocutez.com Scott Emulsion mengandungi Kalsium dan Fosforus yang boleh membantu memastikan tulang dan gigi yang normal.

http://www.emocutez.com Scott Emulsion adalah satu cara yang boleh dipercayai membantu memastikan anda mendapat keperluan harian Vitamin A, D, Kalsium dan Fosforus.

http://www.emocutez.com Scott EmulsionS membantu untuk mengelakkan kekurangan Vitamin A, D, Kalsium dan Fosforus yang mungkin disebabkan oleh diet yang tidak wajar atau tidak seimbang atau apabila ada permintaan tambahan bagi nutrien ini.

http://www.emocutez.com Scott Emulsion membantu mengekalkan kesihatan keseluruhan dan kekuatan yang kekurangan gizi.


..bukan susah pon nak sihat kan?

Kanak-kanak 1 - 6 tahun : Satu (15ml) sudu besar sekali sehari.
Kanak-kanak 7 - 12 tahun : Satu (15ml) sudu besar dua kali sehari.
Dewasa dan Kanak-kanak lebih 12 tahun : Satu (15ml) sudu besar tiga kali sehari.

..ika dah mula minum..
..anda bila lagi? :)

3 comments:

  1. dulu sis keje kat farmasi jap lepas abis spm..budak2 bila datang sibuk scoot ni tp nk yg oren je hehe:D

    ReplyDelete
  2. Dulu saya pun kasi anak scott emulsion tapi bila saya dapat tau COD LIVER OIL sebenarnya tak elok (sebab amik dari hati ikan) .. saya dah stop dah. Alhamdulillah saya dah jumpa fish oil yang tulen .. anak pun suka makan. Pilih yang terbaik untuk anak-anak kita.

    boleh emel saya di zah15@yahoo.com untuk maklumat lanjut.

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)