minggu jiwang ^_~

Assalamualaikum & Salam Sejahtera to all readers :)


..minggu lepas tahap keboringan ika sgt melampau..
..so, dgn adenya fb, ika tulis je pe2 yg ika baca, dengar @ lihat dekat ika punya status..
..kadang2 bila ika baca artikel yg kawan2 share dkat fb, ika suka sesetengah ayat, ika akan tulis balik ayat tu..
..kadang2 ayat yg ika share balik tu pon memberi ika banyak erti..












..effect drpd status yg ika tulis nie, ade la beberapa member ika call dan jugak msj..
..yg melucukan  bila diorang call dan mesej utk tanya soalan, "bila ika nak kahwin?", "ika kapel dgn sape?"..
..mungkin soalan tu bg diorang xde pe2..
..tp bg ika soalan tu amat melucukan..huhuhu


..minggu ini ika terpaksa mengurangkan tahap keboringan ika tu..
..takut nnt disalahfaham plak..
..lgpon minggu nie agak sibuk dgn blog dan jugak blogshop ika..
..so, terpaksa kurangkan aktiviti di fb even ika online..


..buat kawan2 fb ika, ika mintak maaf la ye kalau status2 ika tu menggelikan tekak korang..hahahaha


No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com