Maha Dewi - Satu-satunya Cinta

Assalamualaikum & Salam Sejahtera to all readers :)

..korang penah tgk x muzik video lagu Maha Dewi nie..
..ika suka tengok dia punye video tuuu..
..cmne ek nak gtau..hihihi
..yg gaya benda tu bergerak slow sgt..
..cm kita bleh tgk satu2 dia punye gerakan..





MAHA DEWI - SATU-SATUNYA CINTA



katamu kamu cinta kepadaku selamanya
katamu kamu rindu kepadaku selalu 
tapi mengapa aku masih ragu

katamu aku ini cinta terakhir kamu
katamu aku ini cinta dalam hidupmu
tapi mengapa aku masih ragu


mungkinkah aku ini menjadi satu-satunya cinta
yang terakhir kamu dan tak akan ada cinta yang kedua
dan ketiga dan cinta lainnya


katamu kamu hilang jika aku pun pergi
katamu kamu musnah jika cintaku punah
tapi mengapa aku masih ragu


katamu kamu cinta kepadaku selamanya
katamu kamu rindu kepadaku selalu
katamu aku ini cinta terakhir kamu

katamu aku ini cinta dalam hidupmu
tapi mengapa aku masih ragu

mungkinkah aku ini menjadi satu-satunya cinta
yang terakhir kamu dan tak akan ada cinta yang kedua
dan ketiga dan cinta lainnya


mungkinkah (mungkinkah) 
aku ini (aku ini)
menjadi satu-satunya cinta (satu-satunya cinta)
yang terakhir (yang terakhir) 
kamu dan tak akan ada (tak akan ada)
cinta yang kedua (cinta kedua) 
dan ketiga (cinta ketiga) 
dan cinta lainnya






No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com