gigit dulu sebelum guna :)

Assalamualaikum & Salam Sejahtera to all readers :)

..korang sume mesti pernah beli kasut baru @ selipar baru kan?
..sebelum korang guna kasut ataupon selipar baru tu, korang ade tak gigit dlu bnda tu? hahaha

..mesti ada yg pernah dengar kan?
..org tua2 cakap, kalau xnk bagi kaki tu sakit, melecet atau pe2 la kan, kita disyorkan utk gigit kasut atau selipar yg kita baru beli tu..
..baru la kaki kita tu ok, x melecet..

..baru2 nie ika ade la kuar jalan2 dengan member..
..jalan2 kat Kuantan nie je..
..kitorang lepak dari tengahari smpai ke petang..
..haishhhhh..
..yg ika nie plak mengade nk pkai high heel..
..sekali kaki sakit sangat2 sbb penat berjalan..
..abes merah kat kaki..

SEBELUM


..then, ika pon g beli selipar baru la kan..
..utk mengelakkan kaki bertambah2 sakit..
..lgpon nk tggu kakak datang amik, lama lg..
..so, terpaksa la..

SELEPAS


..kali nie mmg beli yg bkan high heel..huhuhu
..habis je duit..
..malang tidak berbau..
..lagi teruk ada la..

..mmg xbleh nak jalan sgt lepas balik hari tu..
..sbb dua2 belah kaki melecet..
..siap berdarah2..
..tp still sempat balik Kelantan kejap.hahaha
..walaupon terpaksa jalan cm org patah kaki..

..sampai Kelantan, g lepak umah jiran jap..
..jiran tanye nape tak gigit dulu selipar baru tu..
..dah tau dah dia nak cakap camtu..
..hahahaha..

..btol ke kita kena gigit selipar baru tu?
..btol ke?? haishhhh..
..utk pe kita gigit selipar tu??

No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com