rindu kuasa infinity

Assalamualaikum & Salam Sejahtera to all readers :)

..dah hampir 2 bulan ika tinggalkan Taska Mummyku kat Kelantan..
..rase rindu sangat2 kat budak2 kat sana..
..tambah2 dengan budak2 yang ika jaga..

..kadang2 bila rindu sangat, ika tengok gambar diorang kat dalam lappy nie..
..bila tengok je gambar, terus rase nak nangis..
..rase cam nk peluk2 je diorang..
..adoiii..


..rindu nak sikat rambut zinie yang cantik :)

..rindu nak amik gambar dengan zinie..
..rindu nak tgk zinie makan sbb zinie kuat makan..
..tp badan tetap maintain..hihihi


..rindu sangat2 dengan ahmad..

..ahmad nie last ika jumpe dia mase bulan 6..
..dia stop sbb mak dia dapat baby :)
..ahmad nie siap nangis2 lagi bila ika merajuk dgn dia..
..byk sgt kenangan dgn ahmad..


..rindu budak comel nie..

..rindu budak banyak cakap nie..

..rindu sangat2 dekat najwa..

..rindu nak dengar najwa bercakap..
..sbb cara dia cakap tu dah macam org dewasa..
..huhuhuhu..


..paling rindu dekat haniah..

..sbb haniah paling rapat dengan ika :)
..gambar pon banyak ika dengan haniah..
..dia paling suka amik gambar..
..dan dia jugak anak pensyarah ika mase blaja kat uitm dulu..
..rindu sgt2 nk ckap dengan dia..


..rindu nak tgk gelagat qistina..

..rindu nak tgk budak hyper active nie..
..rindu nak dengar qistina menyanyi..
..rindu nak tgk qistina merajuk..
..rindu nak dengar qistina menangis :)


..budak paling ika sayang..
..rindu sangat3 dekat aniq..

..nasib baik terubat rindu dekat aniq..
..malam2 je skype dengan aniq..
..bukan 5, 6 minit yer..
..tp sejam..
..atau mungkin lebih sejam..
..cm cakap dengan bf plak..huhuhu

..this is what we called, "RINDU KUASA INFINITY"..
..kalau boleh ika nak terbang balik Kelantan sekarang jugak..
..nak peluk cium diorang semua..
..tapi apakan daya :'(

okbai 


6 comments:

  1. alolo comel2nya si kenit tu semua.
    Kakak dia pum x krg jgk hehe

    ReplyDelete
  2. Farihah Razak :: diorang mmg comel !!
    hihihihiih..geram bila ingat kt diorang :)

    ReplyDelete
  3. Eija Hassan :: hihihiih..
    budak2 yg comel dan nakal :)

    ReplyDelete
  4. comelnyaaa...
    heee...
    semua comel..
    bdk2 zmn skang pon dah pndai pose ek..hehehhee

    ReplyDelete
  5. budak2 lg expert bab2 pose nie ira..huhuhu
    kalah kita :)

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com