pantai sepat again.

Assalamualaikum & Salam Sejahtera to all readers :)

..petang td ika sempat kuar jalan2 dengan kak long dan jugak abg ipar ika..
..pagi tadi g joging dengan diorang..
..petang plak kuar lepak2 kat Pantai Sepat, Kuantan..

..sejak ika datang kuantan lepas raya, nie adalah pertama kali ika jalan2 kat pantai sepat nie..
..huhuhuhu..
..dah lama x jejakkan kaki kat sini..
..best sgt2 dok kat pantai nie..



my sis & bro :)

..kak long ngn abg ipar ika nak g beli ikan :)
..ikan fresh..
..beli ikan yer..bukan beli ika..
..selalu je typing error ika dgn ikan..hihihi

kulit kerang

..sambil tggu kak long ngn abg ipar beli ikan..
..nie la keje ika..
..borim..
..so, tulis je la kat atas pasir tu pe dalam kepala nie..

i'm CIK RONGOKS dgn berbekalkan selipar asadi biru :)



..gambar kat atas nie mase kitorang dah nak balik..
..mase tu dalam pkul 6.30..
..dah nak gelap pon..
..tp cantik kan pemandangan waktu2 cmnie?
..best sgt..


..walaupon hari dah nak malam..
..tapi orang still ramai jugak..

pokok pe nie?


..abg ipar ika plak sibuk je dok cakap ika nie dok jiwang2 kat pantai..
..mane ade jiwang2 ek..
..layan perasaan je..hahahahha
..dia cakap g joging pon jiwang..
..g pantai pon jiwang..
..ye ke ika cmtu?

okbai


12 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com