muka putus cinta ke nie ?

Assalamualaikum & Salam Sejahtera to all readers :)

..lately selalu je tulis entry pasal cinta, rindu, bf, gf, husband dan sebagainya la kan..huhu
..hari nie nak tulis plak satu lg entry yg sama dengan je dgn cinta, rindu dan dot dot dot tu sume la..

..sejak join kelab single nie..
..ade rase sdikit perubahan..hihi
..sedikit ke?
..banyak la jugak..
..dan perubahan tu insyaallah ke arah kebaikan :)

..walaupon baru bape hari putus, ika still hepi ye..
..xde nye nak nangis2..
..nak nangis pon ika fikir banyak kali..
..ye la..
..nape nak nangis untuk seseorang yg belum tentu jadi milik ika..
..nape ika nak nangis untuk benda2 cmnie..
..baru putus cinta..
..bukan bercerai..hihihi

muka putus cinta ke nie? hahaha


..ika sepatutnya berterima kasih untuk dia..
..sbb dia dah kenalkan ika pada cinta :)
..dia juga dah kenalkan ika pada kelukaan..
..hahahahaha..
..dia ajar ika semua yang ika tak tahu masa belajar..
..dia jaga ika sebaik mungkin..
..dia ambil berat tentang makan minum ika, kesihatan ika..
..pe kan daya..
..semua tu dah berakhir..hihihi

Relationships are like crystals,

you don't realize how much
you love it until it breaks.

..alhamdulillah..
..ika dapat tangani perasaan sedih ika :)
..xde la sedih sampai nak terjun bangunan..hahaha
..sbb ika ade mya yg sentiasa buat ika ketawa..
..mya yg sangat suka amik gambar..
..mya yg suka peluk ika..
..mya yg suka cakap, "mya nak belajar dengan cikgu ika hari nie".."mya nak mengaji dengan cikgu ika hari nie"..
..takkan ika nak ajar semua subjek kot..adoii

..bila fon ika bunyi, mya selalu cakap, "cikgu, laki cikgu tepon"..
.."laki cikgu nie suka la tepon cikgu.dia xkeje ke?"..
..padahal orang lain..hahaha
..mana la cikgu ada laki..
..macam kelakar je bila dia tnye soklan2 cmtu..




Jodoh adalah rahmat dan juga ujian daripada Allah swt

okbai

4 comments:

  1. sabar yea sis :) sedih la bace entry sis mula2 tu..

    ReplyDelete
  2. salam...

    terharu saya membaca entri ni...sabarlah..:)

    ReplyDelete
  3. SR :: wsalam..
    huhuhuhu..
    thanks SR sudi dtg blog ika :)
    tgh bsabar la nie..hihihi

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com