miss ADIB :)

Assalamualaikum & Salam Sejahtera to all readers :)

..dah lama rasanye ika tak bercerita mengenai geng bas sekolah ika, ADIB..hihihi
..yang penting kitorang tak hilang..
..still contact lagi walaupon semua dah jauh..


..yg A tu dah terbang ke Shah Alam dengan D..
..A ngn D belajar kat Uitm Shah Alam..
..diorang je yg still melekat bersama lg..
..A ngn D dh jadi org Shah Alam..

..yg I plak dah jadi cikgu tadika..
..tp rase2 nya I tu dah nak tukar profession plak tak lama lagi..
..hahahaha..
..yg I nie plak dh jd org Pahang..

..yg B plak terbang ke Terengganu..
..dah jadi org Terengganu nampaknya B..
..B blaja kat Uitm Dungun :)


..walaupon kitorang dah tak bersama..
..dah tak berkepit cm dlu2..
..tp kitorang still ingat antara satu sama lain..
..masing2 dah ade tanggungjawab yg harus dipikul..

..rase rindu nie makin membuak2..
..dah lama tak jumpe diorang..
..bila agaknya dapat berjumpe..
..insyaallah bulan 12 nnt ika g Shah Alam :))
..demi kawan baik.hihihi

..ika harap korang A, D ngn B belajar rajin2 ek..
..yang paling penting, ingatlah I.hihihi


2 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com