menikmati keindahan semulajadi

..sejak keje kat tadika nie, ika ade satu habit yg xdpat dikawal lg..
..bila petang je, ika akan bawak budak2 main kat taman dalam tadika nie jugak..
..so, sambil tgk2 budak main kat taman, ika plak dok menikmati keindahan semulajadi yg terpampang kat depan mata nie..


..petang2 dapat jugak cuci mata dengan keindahan nie..
..bersih jugak mata nie..
..drpd dok tgk benda2 tak sepatutnya..
..ade bagusnya jugak tengok pemandangan yg sangat cantik nie :)

..tenang je rase bila tgk..
..hilang semua masalah..
..Subhanallah..
..itu semua ciptaan Allah swt..
..ika bersyukur kerana masih diberi kesempatan utk melihat semua nie..alhamdulillah :)





..time tgh syok2 menikmati keindahan ciptaan Allah swt nie, ade la sorang budak yg ika jaga ckp kat ika, "Cikgu, malu.."


..sebenarnye dia nak tunjuk kat ika pokok semalu..
..tu yg dia cakap MALU..huhuhu
..tiap2 petang, dia la yg buat pokok semalu tu jd semakin malu..
..habis disentuhnya semua pokok semalu yg ade kat taman tu..


..comel kan dia? hihihi
..nama dia Harith :)

okbai

No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com