Guardian :)

..bulan 9 yg lepas, ika keje kat Guardian..
..keje jap je..
..hihihihiihi..

11 Sept 2011 - 30 Sept 2011

..ika keje kat Guardian Kuantan Walk..
..maybe ade di antara korang yg penah g sana..
..maybe ade di antara korang yg nampak sorang bdak xbape comel dok jaga kaunter kat sana..ha3

..ika keje part time cashier kat sana..
..dapat la jugak duit kan..
..drpd dok makan, tdo, makan, tdo kat umah kak long nie..

..nape ika berhenti?

..sbbnye ika xminat keje cmtu..
..keje yg perlukan kita kira duit..
..kira stock2 nie..hi3
..ika lebih suka keje dengan budak2..
..walaupon penat tp ika still mampu tersenyum :)

..walaupon kejap je keje sana, ika hepi sangat2..
..dapat kenal ramai org..
..bkn setakat kenal yg keje kat guardian je..
..kenal dgn yg meniaga kedai kat depan tu..
..kenal dgn kedai2 kat sebelah..
..mmg ramai la..huhuhu

..thanks to Kak Syima, Kak Tie, Kak Zati & Abg Wan..
..tak lupa jugak buat Kak Nor walaupon kita sempat kenal bape hari je kan? hihihi
..tp still enjoy..
..suka plak bila teringat makan sama2 kat dlm stor..hahahaha







2 comments:

  1. sgt xbest bla keja ngan duit, bagusla ada masa wat part time, nina lps spm dlu jadik cashier gak :)

    ReplyDelete
  2. tau xpe..
    hihiihiih
    xkena dgn jiwa ;0

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com