Rindu

..semalam ika ber"skype" dgn aniq syg :)
..rindu sgt kat dia..
..nasib baik ade skype..
..tq SKYPE !


..nakal btol aniq..
..lari sana sini..
..adoiii..
..kat taska xde la plak cmtu..hu3

..xbleh nak dok diam..
..nasib baik skype guna fon..
..kalau skype guna laptop, x ke jenuh mama ngn daddy aniq nk pegang laptop tu ke sana ke mari..hi3


..thanks to mama ngn daddy aniq sbb bg ika skype dgn aniq.hi3
..thanks jugak buat mama aniq sbb sudi dengar ika membebel, sudi dengar luahan hati..ha3
..thanks sbb sudi bagi nasihat :)

THANKS KAK G & ABE JA

..then, pg td sempat ber"3G" dgn aniq dan jugak budak2 kat taska..
..rindu sangat2 kat diorang..
..sempat berbual dgn HANIAH..
..abes segala bnda dia nak citer kat ika..hi3

..aniq plak terpaksa berebut-rebut dgn budak lain..
..sekejap2 je bleh tgk aniq & dengar suara aniq..
..mgkin diorang terkejut tgk kakak diorang nie dlm fon..ha3

..ika rindu sangat2 kat budak2 kat taska tu terutama sekali yg ika jaga..adoiii
..dah seminggu tak jumpe diorang :'(
..insyaAllah lepas nie ika bertambah ok..
..kena la biasakan diri..

No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com