Last Day at Taska Mummyku

..kelmarin hari terakhir ika keje kat taska..
..berapa lama ek ika keje kat sana?
..lama la jugak..
..setengah tahun..hu3
..hajat di hati mmg nak keje lama kat situ..
..sbb ika memang enjoy keje situ..
..tp atas sbb2 tertentu, ika terpaksa berhenti..
..dan berhijrah ke Pahang :)

..nie antara gambar2 terakhir yg sempat diambil kelmarin..hi3


with aniq tersayang :)






..then, hujan turun dengan lebatnya..
..angin kuat sangat2 sampai habis jatuh pasu2 yg kat tepi tu..





..semalam, qistina yg balik last..
..bila papa qistina dtg je amik dia, dh mula dah rasa sebak..
..tp disebabkan hujan, so dapat kawal la..
..xde sape nampak.hu3


..walaupun kelmarin tak ramai yg datang, ika still rasa seronok..
..tak sampai separuh pon yg datang..
..tp yg datang kelmarin pon dah cukup menghiburkan hati..


..insyaAllah klau ade masa terluang, ika jenguk2 korang kat taska..
..jangan nakal-nakal :)


..thanks buat Mummy & Daddy sbb amik ika keje kat taska..
..thanks sbb bagi ika conteng2 kat dinding taska..hi3
..thanks sbb hantar ika g kursus..
..thanks sbb layan kerenah ika..
..thanks sbb faham apa yg berlaku pada ika :)


..thanks jugak buat Kak Lysda, Kak Dayah & Abe An :)
..sbb menceriakan hari2 ika..
..rakan memberi pendapat bersama..hu3
..semoga berjumpa lagi..


No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com