kenangan bulan puasa.

..tadi mase berbuka puasa dgn family, tibe2 teringat time puasa dlu2 dgn arwah papa :'(
..tahun nie tahun ke 2 kitorang sambut ramadhan tanpa papa..
..ika doakan papa tenang di sana walaupon ade sesetengah manusia yg sesuka hati dia je dok hina papa..
..mungkin jugak dia ade masalah..
..atau mungkin jugak dia terlalu bosan xde keje nak buat..
..ika sentiasa doakan papa tenang di sana..
..jangan bimbang tentang ika..
..insyaAllah tak lama lagi papa akan mendapat khabar gembira drpd ika :)


..ok.stop talking about that.ha3
..nk citer pasal puasa dlu2 nie..
..nie pon mama yg gtau..

..time puasa dulu2..
..ika nie suka sgt2 merajuk time nk berbuka..
..merajuk pasal pe benda, tak tahu la ika..
..ika pon dh lupa..
..siapa yg pujuk ika?
..ofkos la papa ika..

..puasa tahun nie rase cm nak merajuk..
..tp siapa yg nk jadi mangsa ika.?
..papa dh tak de..
..hurmmmmm..
..tak jadi la nk merajuk..

..sahur pon papa yg kejutkan..
..kalau x, mmg tak bangun la..ha3
..tp skrg, kena la bdikari..
..kn dh umur 21 tahun..

..td ika berbuka sakan dgn family..
..yg sakan tu ika la..ha3
..banyak sgt2 makan..
..family ika biase2 je..
..ika yg lebih2..
..tp ika mmg cmtu tiap kali puasa :)

ika :: banyak kan ika makan?
adik :: macam la kitorang tak kenal.sebelum nie pon makan banyak jugak.

..tak baik membazir..
..tambah2 bulan puasa nie..
..beli apa yg kita btol2 mahukan..
..bukan mengikut nafsu kita :)

2 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com