adik! kau nk bomkan umah akak ke?

..entry bengang..**bengang la kot.ha3
..hari nie dh masuk hari ke-10 kita berpuasa..
..syukur alhamdulillah kerana masih diberi kesempatan untuk berpuasa..

..ika sebenarnya agak bengang dgn sesetengah org yg suka sangat2 main mercun, bunga api or whatever la kan yg seangkatan dengannya..
..bukan ape..
..kalau setakat nak main yg POP POP tu, ade ika kesah?
..ika xkesah pon, sbb ika pon layan sama..ha3


..tapi kalau dh bunyi tu pon dh buat rumah ika bergegar2, xkn la korang main yg POP POP kan?
..nie baru 10 hari..
..kalau dh masuk hari ke 26 dan seterusnya, xtau la ika..
..mau x runtuhnya rumah ika nie..haihhh..
..meriah btol kawasan nie dik oiii sejak korang main mercun..
..asal petang je, ade bunyi..
..dlu2 mane ade bunyi2 yg sweet tu.hi3

..nie mesti korang guna yg cm gini kan? hu3


..walaupon ika tau org yg main mercun kat kawasan umah ika nie takkan baca blog ika..
..tp ika nk tulis jugak..hi3
..just nak ucapkan korang "SELAMAT BERPUASA"..


2 comments:

  1. kadang2 tgh2 malam pun still berbunyi lagi..aida yang duduk dekat bandar nie pon mcm tu gak. kalau kt kampung mau x tido dibuatnya..hehe

    ReplyDelete
  2. tu la pasal..
    budak2 zaman skrg nie mcm2 kerenah..

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com