umur saya dh 21 tahun la

..benda nie sebenarnye dh banyak kali ika kena..
..tp tak sangka plak benda nie tak habis2 lg..
..cmne nak buat ek?

..cmnie citer nye..

..
..
..
..
..

SITUASI A

pak cik :: adik, dh study btol2 ke utk PMR tahun nie?
ika :: ???
pak cik :: adik amik PMR kan tahun nie?
ika :: a'a pak cik..saya amik PMR tahun nie..ntah la..malas btol nk study..redha je la pak cik.

SITUASI B

sahabat 1 :: ika..saya nk cakap sesuatu nie..
ika :: cakap la.
sahabat 1 :: saya rasa ika tak boleh kahwin lagi..
ika :: kahwin?? bila mase plak ika nak kahwin???
sahabat 1 :: sbb muka ika tak sesuai lg kahwin..ika macam budak2.
sahabat 2 :: btol tu..ika tak matured lg.
sahabat 1 :: ok.umur ika skrg brape?
ika :: 21 tahun.
sahabat 1 :: 21??? saya ingat baru 18 tahun.

SITUASI C

penjual :: nak tulis nama pe kat atas kek nie?
ika :: CIK RONGOKS
penjual :: umur brape?
ika :: 21 tahun
penjual :: ??? sure 21??

..dan banyak lagi la situasi2 lain..
..adoyaiii..
..saya harus me"matured"kan diri saya selepas nie..


ok..matured x? ha3

4 comments:

  1. hahahaha. saya pernah mengalami situasi macam ni :D !!

    ReplyDelete
  2. hihihi..kite mengalami situasi yg same~ aiyo!! sy dh 23 tap owg anggap adik kpd adik yg 15 tawon..huk3 ;(

    baru follow nih~ hee..nice to meet u

    ReplyDelete
  3. hurmmm..
    ape patot kita buat? hu3
    masalah besar nie.

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com