kerja tangan ika | 3

..kali nie ika nak tunjuk satu lagi hasil kerja tangan ika..
..PUZZLE..
..puzzle nie ika buat sesuai utk kanak-kanak yg berumur 3 dan 4 tahun..

..puzzle yg ika buat nie simple je..
..ika guna gambar kereta..
..sbb kanak-kanak mmg suka dgn kereta..
..diorang akan bercerita tntang kereta yg mereka ade..




..ika hanya gunakan kotak sahaja utk buat puzzle..
..kalau ade kotak yg tak guna kat rumah korang tu, bleh la potong2 buat bentuk puzzle..
..boleh membantu meningkatkan perkembangan kognitif anak-anak anda semua..

..ika buat 2 set utk 5, 6 dan 7 keping..
..byk kan? hu3


No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com