sori sahabat :)

..baru2 nie ika dgn sahabat2 dikejutkan dgn kematian seorang sahabat satu kos dgn kitorang mase belajar dekat uitm..
..arwah meninggal disebabkan sakit asma..

..apa yg ika nak kongsikan skrg nie ialah tentang perasaan ika bila ika tahu pasal kematian sahabat itu..
..dan jugak penyakitnye..

..yes..
..ika ade penyakit yang sama cm dia..
..penyakit asma..
..di usia 21 tahun, sahabat pergi buat selama-lamanya..
..kerana penyakit itu..


..fikiran ika mase tu hanya fikirkan tentang diri ika..
..tentang penyakit asma..

..tipu la kan kalau ika kata ika x risau tentang diri ika..
..tentang penyakit asma..

..then, hati tersentuh bila sahabat baik ika mesej kat seorang lagi sahabat baik ika..
..dia cakap dia bimbang pasal ika..
..bimbang dgn keadaan ika..
..bimbang dgn kedegilan ika yg sgt2 susah makan ubat..
..bimbang dgn apa yg akan terjadi..

..memang ika ngaku la kan..
..ika sangat2 susah makan ubat..
..ika sangat2 tak suka dgn ubat..
..ramai org ckp perangai ika cm budak2..
..ika x amik hati pon..
http://www.emocutez.com
..bila ika keje kat taska nie, ika sedar yg susah btol ek nak bagi ubat kat budak2 yg sgt2 x suka ubat sama cm ika..hu3
..kadang2 tu tension gak ar..
..kesian jugak bila tgk diorang demam..
..tp xnk makan ubat..
..so, terpaksa la guna pelbagai cara utk bagi diorang telan itu ubat..


..mungkin mcm tu la ek perasaan org sekeliling ika bila ika xnk makan ubat..hi3
..ika pulak tetap berdegil..ha3

..untuk sahabat ika..
..ika mintak maaf buat korang bimbang..
..korang dh lama kenal ika..hi3
..doakan ika berubah ye..hu3
..ika sayang korang, ADIB!! ..

2 comments:

  1. Take care yek..ain sayang ika sngat2...and tak nak kehilangan ika....=)

    ReplyDelete
  2. thanks ain cayam..
    insyaAllah..
    sori ek :(

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com