sayang AHMAD ketat-ketat!!

..ika nak kenalkan korang dgn buah hati ika..
..huhuhuhu..
..buah hati yg sgt comey..
..nama dia AHMAD ZUHDI..
..ika panggil dia "ahmad"..

..ahmad nie salah sorang budak yg ika jaga kat taska..
..dia yg paling ika sayang..
..yg paling rapat dgn ika..hi3
..sorang lagi yg rapat dgn ika, haniah..
..nnt ika story pasal haniah plak lain entry k..

..ok, berbalik pada citer ahmad..
..ahmad nie umur dia dlm 3 tahun cmtu la..
..dia paling suka tgk citer ultraman..
..dan dia ade satu habit yg ika x suka..ha3
..ahmad nie bila dia tgk tv, tak kira la citer pe pon, dia takkan layan kita dh..
..panggil la bape kali pon..
..i'm sorry la..ha3
..dia buat tak tau jer..

..jom tgk aksi2 ahmad nie..

* amad nak abah :(


..nie time dia mula2 sampai taska..
..biasa tak merajuk cmni..
..tapi tak tahu la kenapa tiba2 je hari tu dia  buat hal cket..
..tak nak dok taska..
.."ahmad nak abah"..hu3
..ika plak lagi ar perli2 si ahmad tu..ha3
..jahat kan ika?
..tp itu hanya sekejap jer..
..pastu xde dh nangis2..
..layan katun jer la..

* peace utk kakak comey :)


* cakkk aaaaa

..nie plak time mood dia tersangat la hepi..
..bukan senang tau nak amik gambar dia..
..jual mahal jer keje dia..hu3
..tapi tibe2 mood dia hari tu bertukaaaaaaaaaaarrr..
..siap suruh ika amik gambar dia..
..tgk la aksi2 dia tu..ha3

* dia sangat syg sama ini girl.ha3

* dia sangat berjeles dgn budak aniq ini

* nmpak mcm dia tgh main fon walaupon x..


..ade satu hari tu dia gigit tgn ika..
..sbb ika tak bg dia main kat padang..
..ye la..mase tu tgh panas..
..takkan nak bg kot..ho3

..lepas dia gigit jer..
..ika cakap, "tak nak dh syg amad.."
.."kakak nk syg aniq plak.."
..terus ika peluk si aniq..
..mula la dia bengang..ha3
..dia sgt jeles dgn aniq..

..pastu dia dtg dekat ika..
..dia tiup2 dekat tgn ika yg dia gigit tu..
..dia ckp, "amad nak kakak"..hi3
..siap dia kiss kat pipi ika lg..
..best jgk kn..hu3
..kakak pon syg ahmad :)


..
..
..
..
..


..dia jugak penah nangis2 nak ikut ika balik..
..sbb hari tu ika terbalik awal..ha3
..dia nampak ika balik..
..terus dia lari kejar ika..
..nasib baik kakak kat situ nampak..
..terus amik dia..
..nangis2 la dia..


..hari esok nye..
..umi dia ckp yg ahmad smpai umah pon dia nangis..
..nangis nak kakak..
..umi dia tak tahu nk buat cmne..
..cian plak ika..
..sori ek ahmad dan jugak umi ahmad..


..buat ahmad sayang..
..kakak sayang ahmad..
..jangan nakal2 ek ahmad..
..kakak tau ahmad budak baik..
..tak lama lagi ahmad pon dh nak dapat adik dh..
..jd abg yg terbaik tau :)


No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com