Ika dan 12 orang anak

..di usia 21 tahun nie..
..ika dah ade anak seramai 12 orang..hu3
..semuanya lain mak, lain ayah..
..yang penting diorang syg mak ayah diorang..

..nie antara anak-anak ika..
..yg setiap hari ika jaga dr pg sampai ptg..
..yg ika main sama-sama..
..yg ika ajak ketawa sama-sama..
..yg ika belikan coklat..

AHMAD


..yg nie nama dia AHMAD..
..dia suka sangat mandi..
..dan time mandi, dia suka berenang atas lantai..ha3
..obses terhadap ultraman..
..dia xminum susu tapi dia minum air ribena..
..paling rapat dgn ika..

ANIQ


..nie ANIQ..
..dia nie senyap cket..
..hobi dia suka menonton tv..
..bila dia tgk tv, ika panggil pon dia buat xtahu je..hu3
..perkataan feveret ika drpd si aniq ni, “osye..osye”..ha3

IRFAN


..yg nie nama IRFAN..
..suka bermain..
..cepat berpeluh..
..sangat2 manja walaupon badan tough..ha3
..dan yang paling ika suka, baju dia sume sama je..
..ika rase dia ade baju yg pattern sama hampir 50 helai kot..hi3

IZZAT


..yg nie plak nama IZZAT..
..dia dah besar pon..
..dia suka sangat bercakap macam ika..ha3

ALIYA


..nie ALIYA..
..dia yang paling kecik ika jaga..
..tgk orangnye kecik je..
..mase mula2 masuk taska, nangis je..
..skrg dah tak nangis..
..siap ketawa dan main ngn kawan2..
..dia suka ikut belakang ika time ika jalan..
..dont know why..hu3

BATRISHA


..yang nie nama dia BATRISHA..
..salah seorang budak yg senyap..
..tak banyak cakap..
..suka bawak bantal busuk..

FATIMAH


..nie plak FATIMAH..
..fatimah nie sepupu kepada aniq..
..hobi fatimah nie suka peluk ika time tido..ha3
..ika suka rambut dia yang panjang dan lurus tu..

HANIAH


..tiba giliran untuk si HANIAH..
..haniah nie suka makan donut..hu3
..satu lagi feveret dia ialah PULUT..
..nie sorang lagi budak yang rapat dgn ika..
..dia suka pakai selendang ika..hi3

QISTINA


..yang nie plak nama dia QISTINA..
..kitorang panggil dia kak ina..
..sbb dia sendiri yg biasakan diri dia “KAK”..
..so, ika ikut je la.hi3
..dia nie badan halus je..
..hobi dia menangis..ha3

QISTINA


..yg nie sorang lagi QISTINA..
..tp qistina yang nie tersangat la hyper active..
..hobi dia suka makan dan minum susu..
..dia suka buli kanak-kanak lain..ha3

YANA


..nama budak nie YANA..
..yana nie dah besar..
..xde la susah sgt jaga..
..lgpon dia dah tak minum susu..
..dia suka pakai baju kurung..

ZINIE


..nie plak ZINIE..
..zinie nie trademark dia, “CANTIK”..
..ika panggil dia, “ZINIE CANTIK”..hu3
..nie sorang lagi suka makan coklat..
..selagi tak dapat, selagi tu dia mintak..


..kakak sayang korang2 semua..
..jangan nakal2 tau..hu3

 


2 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com